Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Etkinlik yönetimine giriş ve aktivasyon |
|
2) |
Etkinlik planlama, takım yönetme, takım lideri / Örnekler |
|
3) |
etkinlik yönetiminde kültürel farkların önemi / Örnekler |
|
4) |
Etkinlik emniyeti ve güvenliği / Örnekler |
|
5) |
Stratejik etkinlik yönetimi / Sektör örnekleri |
|
6) |
Özel etkinlikler, araştırma ve planlama. Tür ve kategorileri (spor, konferans...) /Sektör örnekleri |
|
7) |
Etkinlik yasaları, lisans, etik boyu, sözleşmeler / Örnekler |
|
8) |
Etkinlik yönetiminde teknoloji kullanımı / Örnekler |
|
9) |
Sponsorluk yönetimi ve gelir elde etme/Sektör Örnekleri |
|
10) |
Etkinlik bütçelemesi /Örnekler |
|
11) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu /Sektör Örnekleri |
|
12) |
Grandcarre İletişim Ajansına gezi |
|
13) |
Risk yönetimi / Sektör Örnekleri |
|
14) |
Etkinlik yönetiminde başarılı örneklerin sunumu / Sektör Örnekleri |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|