Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hoşgeldin! Dersin tanıtımı ve tanışma
Ders izlencesinin incelenmesi ve öğrencilerin dersin gerekleri ve içeriği hakkında bilgilendirilmesi. |
Course syllabus |
2) |
Temel pazarlama konseptleri: Türk eğitim sistemi ile ilişkilendirilmesi, |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
|
3) |
Çevresel tarama ve pazarlama fırsatları analizi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
4) |
Pazarlama bilgi sistemleri: piyasa araştırması, pazarlama planlaması |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
5) |
Promosyon kararları: iletişim süreci, eğitimde promosyon stratejileri |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
6) |
Performans ve kontrol: piyasa denetleme |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
7) |
Kalite ve etkinlik; kalite ve mesuliyet; eğitimin iyileştirilmesinde kalite standartları ve sistemler |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
8) |
Müşteri ilişkileri yönetiminde teori ve kavramlar |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
9) |
Eğitim hizmetlerinin pazarlanması |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
10) |
Karar-vermede piyasa araştırmasının rolü |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
11) |
Pazarlama sistemlerinin analizi, müşteri davranışlarının incelenmesi, ve piyasa segmentasyonu ve iç ve dış hedef müşteri seçimi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
12) |
Konumlandırma |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
13) |
Marka yönetimi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
14) |
Fiyatlandırma stratejisi |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall. |
Ders Notları / Kitaplar: |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
Kotler, P. & Keller, K. (2011). Framework for Marketing Management (5th Ed.). Prentice Hall.
Marshall, G. & Johnston, M. (2009). Marketing Management. McGraw-Hill/Irwin. |
Diğer Kaynaklar: |
Kotler, P. & Armstrong, G. (2009). Principles of Marketing. Prentice Hall.
Kotler, P. & Keller, K. (2011). Framework for Marketing Management (5th Ed.). Prentice Hall.
Marshall, G. & Johnston, M. (2009). Marketing Management. McGraw-Hill/Irwin. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çeşitli hukuk disiplinlerine ilişkin kavram ve kurumları ve bu kavram ve kurumlar arasındaki ilişkileri sıralar. |
|
2) |
Hukuk metodolojisi ile yorum yöntemlerinin bilgisine sahip olur. |
|
3) |
Modern hukuk kazanımlarını tarihsel bilgi birikimi ile yorumlar. |
|
4) |
Hukuk kurallarına temel teşkil eden felsefi düşünce akımları hakkında bilgi sahibidir. |
|
5) |
Yasal düzenlemelerden, yargı organlarının kararlarından ve bunlarla ilgili bilimsel değerlendirmelerden haberdardır. |
|
6) |
Hukuki uyuşmazlıkları mevzuat metinleri, yargı organlarının kararları ve doktrindeki görüşleri değerlendirerek çözüme kavuşturur. |
|
7) |
En az bir yabancı dili bilim dili olarak kullanır. |
|
8) |
Devletin siyasi ve hukuki temeli hakkında bilgi sahibidir. |
|
9) |
Bireylerin ve toplumların haklarının tarihsel gelişimi ve bu süreçte kabul edilen temel metinler hakkında bilgi sahibidir. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası alanda meydana gelebilecek toplumsal düzeni zedeleyici meseleler hakkında çözüm bulma becerisine sahiptir. |
|
11) |
Kişiler arasında meydana gelebilecek olası hukuki uyuşmazlıkları ortaya çıkmadan engelleme becerisine sahiptir. |
|
12) |
Uluslararası ve karşılaştırmalı hukuk sistemleri alanında bilgi sahibidir. |
|
13) |
Ulusal ve uluslararası ticari ilişkilerin kurulması ve sağlıklı bir biçimde yürütülmesi hususunda bilgi sahibidir. |
|
14) |
Türkçeyi sözlü ve yazılı olarak etkin bir şekilde kullanır. |
|
15) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
|
16) |
Avrupa Birliği müktesebatı ve kurumları hakkında bilgi sahibidir. |
|
17) |
Ekonomik ve finansal mekanizmalara ilişkin hukuki düzenlemelere ve uygulamalara hâkimdir. |
|
18) |
Ulusal ve uluslararası yargı organlarının işleyişi hakkında bilgi sahibidir. |
|