Ders Notları / Kitaplar: |
1. Shaw, V. (2015). Clinical paediatric dietetics (4th edition.). John Wiley & Sons Limited.
2. Karaağaoğlu, N. & Özel, H. G. (2021). Pediatride tıbbi beslenme tedavisi (Birinci basım.). Ankara Nobel Tıp Kitabevleri.
3. Mahan, [edited by] L. Kathleen, & Raymond, J. L. (2017). Krause’s food and the nutrition care proces (14th edition.). Elsevier |
Diğer Kaynaklar: |
1. Shaw, V. (2015). Clinical paediatric dietetics (4th edition.). John Wiley & Sons Limited.
2. Karaağaoğlu, N. & Özel, H. G. (2021). Pediatride tıbbi beslenme tedavisi (Birinci basım.). Ankara Nobel Tıp Kitabevleri.
3. Mahan, [edited by] L. Kathleen, & Raymond, J. L. (2017). Krause’s food and the nutrition care proces (14th edition.). Elsevier |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bir dünya vatandaşı olarak, küresel ekonomik, siyasi, toplumsal ve ekolojik gelişmelerin ve eğilimlerin farkındadır. |
|
2) |
Küresel ve yerel dinamiklerin gerektirdiği teknolojik ilerlemeyi yakınen takip edecek ve öğrenmeyi sürdürebilecek donanıma sahiptir. |
|
3) |
Temel iktisadi ilkeleri ve analiz yöntemlerini özümser ve günlük olayları değerlendirirken kullanır. |
|
4) |
Ekonomi ile ilgili problemleri tanımlarken, bunları analiz ederken ve bulduğu sonuçları ilgili paydaşlarla paylaşırken nicel ve istatistiksel araçları kullanır. |
|
5) |
Ekonomik birimlerin var olan kısıtlar ve teşvikler altında karar alma aşamalarını anlar, bu kararların etkileşimlerini ve olası gelecek etkilerini inceler. |
|
6) |
Dijital teknolojilerin kullanıldığı yeni iş yapma biçimlerini ve yeni piyasa yapılarını kavrar. |
|
7) |
İktisadi ve toplumsal problemleri eleştirel bir yaklaşımla ele alır ve analitik çözümler geliştirir. |
|
8) |
Analitik çözüm üretmek ve nicel araştırma yöntemlerini kullanmak için gerekli matematiksel donanıma sahiptir. |
|
9) |
Katkıda bulunduğu çalışmalarda bireysel ve toplumsal refahı birlikte ve etik bir bakış açısıyla gözetir. |
|
10) |
Ekonomik problemleri disiplinler arası bir yaklaşımla ele alır ve farklı disiplinlerden yararlanarak çözüm arar. |
|
11) |
Bir takımın parçası olarak katkıda bulunduğu çalışmalarda özgün ve yenilikçi fikirler üretir. |
|