Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Genel Tanımlar |
|
2) |
Pazarlamanın Tarihçesi ve Pazarlama Anlayışının Değişimi |
|
3) |
Müşteri Kavramı ve Tüketiciyi Anlamak |
|
4) |
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazar Araştırması |
|
5) |
Pazarlama Bölümünün Şirket İçi Yapılanması ve Diğer Bölümlerle İlişkileri |
|
6) |
Stratejik Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı Hazırlama |
|
7) |
Pazarlama Çevresi ve Pazarlama Karması |
|
8) |
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme |
|
9) |
Fiyat Stratejisi ve İskonto Politikaları |
|
10) |
Dağıtım ve Lojistik Kararları |
|
11) |
Entegre Pazarlama İletişimi ve Promosyon Yöntemleri |
|
12) |
Reklam ve Halkla İlişkiler |
|
13) |
Kişisel Satış Yönetimi ve Satış Promosyonu |
|
14) |
Internet, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama |
|
15) |
Final Sınavına Hazırlık |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel matematiksel ve fiziksel konularda bilgi sahibi olmak, |
|
2) |
Ofis ortamında gerekli yazılım ve donanım bilgisine sahip olmak |
|
3) |
Yazılım ile ilgili temel kavramları, ilke ve esasları açıklayabilmek ve geliştirmek |
|
4) |
Bilgisayar alanındaki alet, makine ve araç gereci tanıma ve kullanabilme bilgi ve becerisine sahip olarak gerekli durumlarda sistem kurulum ve bakımını yapabilmek |
|
5) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|
6) |
Yazılımda gerekli veritabanı kurulum, bakım, kontrollerini yapabilmek, |
|
7) |
Masaüstü ve internet programcılığında grafiksel ve animasyon tasarımlar gerçekleştirme bilgi ve becerisine sahip olmak, |
|
8) |
Internet projeleri geliştirme, sürdürme ve kontrol bilgisine sahip olmak |
|
9) |
Proje geliştirme, ekip çalışması, yazılım ve donanım geliştirme bilgi ve becerisine sahip olmak |
|
10) |
İşletim ve ağ sistemleri hakkında temel bilgi ve beceriye sahip olmak, kurulum, bakım ve onarım yapabilmek
|
|