Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İnsan Kaynaklarının organizasyondaki stratejik rolü |
yok |
2) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi: içerik ve süreç |
yok |
3) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejileri |
yok |
4) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi stratejilerinin formülasyonu ve tanımlanması |
yok |
5) |
Stratejik insan kaynakları yönetimi ile iş performansının yükselmesi |
yok |
6) |
Stratejik insan kaynakları yönetiminin rolleri |
yok |
7) |
organizasyonel etkinliği geliştirme stratejileri |
yok |
8) |
Yetenek yönetimi stratejisi |
yok |
9) |
Stratejik insan kaynakları gelişimi |
yok |
10) |
performans yönetimi için stratejiler |
yok |
11) |
ödül stratejisi |
yok |
12) |
çalışan iletişim stratejisi |
yok |
13) |
İnovasyon stratejisi |
yok |
14) |
özet ve final sınavı için hazırlık |
yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|