| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Antik ve Orta Çağlarda Müzik Gregorien kilise müzikleri |
|
| 2) |
Gotik Çağ Müzik ve Mimaride Terminoloji |
Gotik Çağ Müzik DVD |
| 3) |
Üvertür, Orotoryo, ve Madrigal tanımları |
cd |
| 4) |
Rönesans Çağı etkileri, Terminoloji |
|
| 5) |
Opera tanımı İnsan seslerinin sınıflandırılması |
dvd |
| 6) |
Orkestra Çalgılarının tanımı |
|
| 7) |
Homofoni, Polifoni,Parti ve Partisyon |
Notaların incelenmesi |
| 8) |
Ara Sınav Haftası |
|
| 9) |
Barok Çağ, Barok Devrin kültürel temelleri |
|
| 10) |
Bach,Vivaldi, Scarlatti , Barok döneminde Opera |
|
| 11) |
Oda Müziği ve Süit Tanımları |
|
| 12) |
Klasik Döneme Genel Bakış. Diğer sanat dalları ile karşılaştırma |
|
| 13) |
Senfoni, Konçerto Tanımları |
|
| 14) |
Viyana Kiasikleri Mozart, Haydn, Beethoven |
|
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Beslenme ve Diyetetik alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
4 |
| 2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
3 |
| 3) |
Toplumda beslenme ile ilgili problemler için daha fazla risk altında bulunan özel grupların (gebeler, emziren anneler, bebekler, adölesanlar, yaşlılar vb) beslenme durumunu değerlendirmek. |
5 |
| 4) |
Beslenme ve diyetetik alandaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık bakım teknolojilerini kullanmak. |
4 |
| 5) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
4 |
| 6) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
5 |
| 7) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
| 8) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
3 |
| 9) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
3 |
| 10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
4 |
| 11) |
Diğer diyetisyenlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin beslenme konusunda eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
5 |
| 12) |
Diyetetik uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
4 |