Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Staff development and training - Okuma: İşe alma broşürü |
Kelime öğrenme (Mesleki eğitim) |
2) |
Job descriptions and job satisfaction - Yazma: Kısa iş tanımları |
Kelime öğrenme (Ünvanlar ve ünvanlar için kullanılan kısaltmalar) |
3) |
Letters of enquiry and applications - Yazma: İş başvuru epostası |
Kelime öğrenme, iş başvurusu için eposta yazma |
4) |
Telephone skills - Dinleme: Telefon dili |
Kelime öğrenme; telefonda konuşma canlandırması için hazırlık |
5) |
New product development - Konuşma: Yeni bir ürünün tanıtımı |
Kelime öğrenme (Pazarlama terimleri); Tanıtılacak yeni ürünün belirlenip konuşmanın hazırlanması |
6) |
Establishing relationships and negotiating - Okuma: Bir ürün hakkında soru sorma ve bilgi isteme |
Kelime öğrenme (Koşullar ve şartlar) |
7) |
Genel tekrar |
|
8) |
Financing the start-up - Konuşma: (Canlandırma) İş kurma için tavsiye alma |
Kelime öğrenme; canlandırma için hazırlık |
9) |
Presenting your business idea - Okuma: Sunumları en etkili biçimde kullanma |
Kelime öğrenimi(Sunum ekipmanları); yapılacak sunumun ilk taslağı |
10) |
Reports - Konuşma: Tabloları okuma ve yorumlama |
Kelime öğrenimi (Değişiklikleri ifade eden terimler) |
11) |
Business meetings - Dinleme: Bir iş toplantısı |
Kelime öğrenme (Toplantı türleri, düşünce belirtme) |
12) |
Using the Internet - Okuma: Websitesi tasarımı |
Kelime öğrenimi (Bilgisayar ve internet) |
13) |
Öğrencilerin sunumları |
Sunumun son hali için hazırlık |
14) |
A staff survey - Yazma: Ofisin modernleştirilmesi hakkında yapılan bir anketin sonuçlarını değerlendirme |
Kelime öğrenme (Sayıların ve yüzdelerin ifadesi) |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|