Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
Okuma |
2) |
21. yüzyılda pazarlamayı tanımlamak- Gelişen Pazarlama Stratejileri ve Planları |
Okuma |
3) |
Bilgileri bir araya getirmek ve Çevreyi Taramak- Pazarlama Araştırması Yürütme ve Talepleri Tahmin etme |
Okuma |
4) |
Ticaret Pazarlarını Analiz etme- Piyasa Parçaları ve Hedefleri Tanımlama |
Okuma |
5) |
Müşteri Değeri Yaratma, Memnuniyet ve Sadakat- Müşteri Pazarlarını analiz etme. |
Okuma |
6) |
Marka Özsermayesi Ortaya Çıkarma- Marka Konumlandırma Yaratma |
Okuma |
7) |
Rekabetle Başa Çıkma- Üretim Stratejisi Kurma |
Okuma |
8) |
Vize |
|
9) |
Hizmet Tasarlama ve Yönetme- Ücret Stratejileri ve Programları Geliştirme |
Okuma |
10) |
Değer Ağları ve Kanalları Tasarlamak ve Yönetmek- Parekende, Toptan Satış ve Ulaştırma Yönetimi |
Okuma |
11) |
IMC Tasarlama ve Yönetme- Kitle iletişimi Yönetme |
Okuma |
12) |
Kişisel İletişim Yönetme |
Okuma |
13) |
Yeni Pazar Önerileri Tanıtma- Küresel Pazarlara Giriş |
Okuma |
14) |
Bütünsel Pazarlama Organizasyonu Yönetme |
Okuma |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İleri düzey İşletme kavramlarını tanımlamak ve uygulamak |
4 |
2) |
Rekabet stratejisi, yatırım ve proje yönetimi konuları ile ilgili ileri düzeyde yönetim problemlerini formüle edip çözmek |
4 |
3) |
İşletme yönetiminin stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarına hakim olmak, işletmeyi örgütsel düzeyde tasarlamak ve analiz etmek |
4 |
4) |
İşletmecilik ve yönetim alanlarıyla ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirmek. |
4 |
5) |
İşletmecilik alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık , bütünsel ve yaratıcı düşünerek yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek ve sorumluluk alarak çözüm üretmek. |
5 |
6) |
Teori, kavram, araç, yetenek, pratikler ve araştırmaları problemlerle senkronize etmek, karmaşık görevleri başarmak ve iş çevresinde ortak olan projeleri tamamlamak. |
4 |
7) |
Akılcı, kanıta dayalı hem etik hem sosyal sorumluluk içeren küresel işletme bağlamında karar verme yetisi ispatlamak. |
3 |
8) |
Kendini yansıtan bildi ve değere dayalı işiler arası yeteneğe dayanan farklı ve küresel olarak yayılmış olan diğerlerine liderlik etmek, işbirliği yapmak ve etkileşim içinde olmak. |
4 |
9) |
Bir bütün olarak potansiyel etkisini içeren eylemlerin sonuçların parçalarının karşılıklı bağımlılıklarının ( istenilen ve istenilmeyen) açık nedeni ile düşünülen işletme kararlarını ve işletme süreçlerini kullanan sistemlerini, İşletme operasyonlarını değerlendirmek. |
3 |
10) |
Çalışan kritiğin, yaratıcılık veya stratejik düşünmenin olduğu dinamik ve karmaşık küresel piyasa içinde organizasyonların rekabet pozisyonlarını devam ettirmek ve geliştirmek için fırsatlara değer biçmek. |
4 |