Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
İyi bir girişimci nasıl olunur? |
Okuma |
2) |
Kurumsal yapı |
Okuma |
3) |
Hedef pazarı belirlemek ve onlara ulaşmak |
Okuma |
4) |
Ürün ve fiyatlandırma stratejisi |
Okuma |
5) |
Maddi kaynak bulma, mekan seçimi ve personel alımı |
Okuma |
6) |
Müşteri çekme stratejilerini öğrenmek |
Okuma |
7) |
Vize Sınavı |
Okuma |
8) |
İş Kurmada Yasal Yükümlülükler |
Okuma |
9) |
Stratejik planlama |
Okuma |
10) |
Girişimci için yeni dağıtım kanalları |
Okuma |
11) |
İş performansının değerlendirilmesi |
Okuma |
12) |
Sosyal medya ve teknolojinin yenilikçi iş hayatında kullanımı |
Okuma |
13) |
Sunum Yetenekleri Çalışması |
Okuma |
14) |
İş Plan örneği sunumu |
Okuma |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|