Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
e-Ticart ve Dijital Pazarlamaya Giriş |
|
2) |
e-Ticaretin ve Dijital Pazarlamada Stratejik Yönetim |
|
3) |
Pazar Araştırması ve Dijital Tüketici |
|
4) |
Web Siteleri (Tasarım, Kullanılabilirlik, Kurumsal Kimlik) |
|
5) |
Mikrositeler & Reklamlar |
|
6) |
Dijital Pazarlama, İnternet Medya Planlama ve Satın Alma |
|
7) |
Ara Sınav |
|
8) |
Arama Motoru Optimizasyonu & Arama Motoru Pazarlaması |
|
9) |
(B2B), (B2E) & (B2C) Pazarları |
|
10) |
Affiliate Pazarlama, Pazaryerleri, Müzayede & Club Konseptleri |
|
11) |
Mobil Pazarlama |
|
12) |
Online Müşteri Hizmetleri Yönetimi & Müşteri Veri Tabanı |
|
13) |
Social Medya 1 - YouTube, Facebook & Twitter
Social Medya 2 – Sosyal Medya Yönetimi |
|
14) |
Veri Toplama, Raporlama, Analitik (İş Zekası) |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
4 |
2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
4 |
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
3 |
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme. |
4 |
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
4 |
6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
2 |
7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
3 |
8) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
5 |
9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
5 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
3 |
11) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
3 |
12) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
4 |
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme. |
4 |
14) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
2 |