Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
DOĞU ve BATI 1400-1600 Doğu: Moğol İmparatorluğu, Osmanlı İmparatorluğu ve Safaviler |
|
2) |
DOĞU ve BATI 1400-1600 Batı: Rönesans ve Reform, 1300-1600 |
|
3) |
KEŞİFLER ÇAĞI : Bilim Devrimi ve Coğrafi Keşifler |
|
4) |
AKIL ÇAĞI: AYDINLANMA DÖNEMİ 1700s-1850 ler |
|
5) |
AMERİKAN BAĞIMSIZLIK SAVAŞI 1763-1775 |
|
6) |
FRANSIZ İHTİLALİ, 1789 |
|
7) |
İMPARATORLUKLAR, DOĞU VE BATI Napolyon ve Fransa, 1804-1814 - Osmanlı İmparatorluğu, 1600-1800 |
|
8) |
Ara Sınav Haftası |
|
9) |
SİYASİ İDEOLOJİLER VE ULUS DEVLETLER ÇAĞI, 1820-1880
SANAYİ DEVRİMİ, 1750-1910 |
|
10) |
OSMANLI İMPARATORLUĞU’NUN SON DÖNEMİ |
|
11) |
19 ve 20. yy MODERN AVRUPA: BİLİM, SANAT VE POLİTİKA |
|
12) |
I. DÜNYA SAVAŞI (1914-1918) |
|
13) |
İKİ DÜNYA SAVAŞI ARASINDA DÜNYA, 1919-1938 |
|
14) |
II. DÜNYA SAVAŞI (1939-1945) |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir. |
|
2) |
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahiptir. |
|
3) |
Odyometri alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır. |
|
4) |
Odyometri alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür. |
|
5) |
Yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
|
6) |
Odyometri alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirir; öğrenme gereksinimlerini belirler ve öğrenmesini yönlendirir. |
|
7) |
Odyometri alanı ile ilgili toplumun ve dünyanın gündemindeki olaylara duyarlıdır ve gelişmeleri izler, bu konularda sahip olduğu temel bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir. |
|
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile yaşadığı sosyal çevre için proje ve etkinliklere katkı verir. |
|
9) |
Bir yabancı dili en az Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler. |
|
10) |
Alanının gerektirdiği temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
11) |
Odyometri alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun olarak katkıda bulunur. |
|
12) |
Kalite yönetimi ve süreçlerine uygun davranır ve katılır. |
|
13) |
Birey ve halk sağlığı, çevre koruma ve iş güvenliği konularında yeterli bilince sahiptir. |
|
14) |
Birey olarak görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili yasa, yönetmelik, mevzuat ve mesleki etik kurallarına uygun davranır. |
|