Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Derse Giriş
Ünite 5- Bunu seviyorum! En Mutlu Çalışanlar (s: 61-62)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir. |
2) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! En Mutlu Çalışanlar (s: 63)
Ünite 5- Bunu seviyorum! Motivasyon Önemlidir (s: 64-65)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir. |
3) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! Daha İyisini Yap (s: 66) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
4) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! Yazma Becerileri- Not Alma (s: 67-68) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
5) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! İnsanlar Neden Kalır? (s: 69)
Ünite 5- Bunu seviyorum! Pratikte İngilizce: İnsanlara İlgi Gösterme (s: 70)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
6) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! Her Şey Parayla mı İlgili? (s: 71)
GENEL TEKRAR (s: 61-71)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
7) |
Ünite 5- Bunu seviyorum! Tanıştığımıza Memnun Oldum (s: 72-73)
Ünite 5- Bunu seviyorum! Sana Doğru (s: 74)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
8) |
Ünite 6- Hemşirelik Bu Bizim İşimiz (s: 79-80-81) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
9) |
GENEL TEKRAR (Ünite 5) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
10) |
Ünite 6- Hemşirelik Bir Şans Ver (s: 82-83) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
11) |
Ünite 6- Hemşirelik On Üzerinden Ölçeklendirme (s: 84-85) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
12) |
Ünite 6- Hemşirelik Yaşam Boyu Öğrenme (s: 86-87)
Ünite 6- Hemşirelik Pratikte İngilizce: İyileştirmeler Önerme (s: 88-89)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
13) |
Ünite 6- Hemşirelik CPD (s: 90-91) |
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
14) |
Ünite 6- Hemşirelik Sana Doğru (s: 92)
GENEL TEKRAR (Ünite 5 & 6)
|
Ders izlencesinde belirtilmiştir.
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
2 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
2 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
2 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
2 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
2 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
2 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
2 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
2 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
2 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
2 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
2 |