Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurumsal reklam filmine giriş. Kurumsal reklam filmi çeşitleri ve özellikleri |
|
2) |
Kurumsal reklam filminin işlevleri |
|
3) |
Kurumsal reklam filminin üretiminde görev alan birimler, prodüksiyon aşamaları. |
|
3) |
Kurumsal reklam filminin üretiminde görev alan birimler, prodüksiyon aşamaları. |
|
4) |
Kurumsal reklam filmi tasarlama. Kurumsal reklam filimi gerekliliğini ortaya çıkaran durumlar ve ihtiyaca uygun reklam yazımı. |
EKİP ÇALIŞMASI: DERSTE BELİRLENMİŞ ŞİRKET VE DURUM İÇİN KURUMSAL REKLAM FİLMİ TASARLAMA, SİNOPSİS HAZIRLAMA. |
5) |
Kurumsal reklam filmi için bütçe hazırlama. Filmin prodüksiyonunu üstlenecek şirketi bilgilendirme ve yönetme yöntemleri. |
EKİP ÇALIŞMASI: FİLM İÇİN TASLAK BÜTÇE HAZIRLAMA |
6) |
Kurumsal reklam filminin çekim öncesi aşamaları: mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi. Yapım şirketi ile gerçekleştirilen çekim öncesi toplantı'nın (PPM) yönetimi. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK BİR KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN MEKAN, OYUNCU VE AKSESUAR LİSTELERİNİN HAZIRLANMASI |
7) |
Kurumsal reklam filminin storyboard'unun hazırlanması. Kurumsal reklam filminin çekimi. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN STORYBOARD'UNUN (SCREENSHOT'LAR ALARAK) HAZIRLANMASI. |
8) |
Kurumsal reklam filminin post-prodüksiyonu. Offline montaj, online montaj, ses tasarımı ve üst ses. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN POST PRODÜKSİYON AŞAMALARINI BELİRTMEK |
9) |
Midterm projelerinin sunumu: Öncesinde tasarlanan kurumsal reklam için hazırlanmış senaryo, tretman, mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi belgelerinden oluşan PPM Dosyası. |
EKİP ÇALIŞMASI: Öncesinde tasarlanan kurumsal reklam için hazırlanmış senaryo, tretman, mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi belgelerinden oluşan PPM Dosyası'nın hazırlanması. |
10) |
Bir önceki derste verilen geri bildirimler üzerinden yeniden yapılan projelerin değerlendirilmesi ve tartışılması. |
EKİP ÇALIŞMASI: Projelerin bir önceki derste verilen geri bildirimler üzerinden yeniden şekillendirilmesi. |
11) |
Kurumsal reklam filmi için storyboard hazırlama. Storyboardla mizanseni ifade etme. |
EKİP ÇALIŞMASI: KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN STORYBOARD'U ÜZERİNDE ÇALIŞMAYA BAŞLAMA |
12) |
Final projelerinin sunumu. Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar sunulur. |
EKİP ÇALIŞMASI: Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar tamamlanır, sunuma hazırlanır. |
13) |
Final projelerinin sunumu. Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar sunulur. |
EKİP ÇALIŞMASI: Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar tamamlanır, sunuma hazırlanır. |
14) |
Verilen geri bildirimler üzerinden tekrar şekillendirilen projelerin değerlendirilmesi ve tartışılması. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|