Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurumsal reklam filmine giriş. Kurumsal reklam filmi çeşitleri ve özellikleri |
|
2) |
Kurumsal reklam filminin işlevleri |
|
3) |
Kurumsal reklam filminin üretiminde görev alan birimler, prodüksiyon aşamaları. |
|
3) |
Kurumsal reklam filminin üretiminde görev alan birimler, prodüksiyon aşamaları. |
|
4) |
Kurumsal reklam filmi tasarlama. Kurumsal reklam filimi gerekliliğini ortaya çıkaran durumlar ve ihtiyaca uygun reklam yazımı. |
EKİP ÇALIŞMASI: DERSTE BELİRLENMİŞ ŞİRKET VE DURUM İÇİN KURUMSAL REKLAM FİLMİ TASARLAMA, SİNOPSİS HAZIRLAMA. |
5) |
Kurumsal reklam filmi için bütçe hazırlama. Filmin prodüksiyonunu üstlenecek şirketi bilgilendirme ve yönetme yöntemleri. |
EKİP ÇALIŞMASI: FİLM İÇİN TASLAK BÜTÇE HAZIRLAMA |
6) |
Kurumsal reklam filminin çekim öncesi aşamaları: mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi. Yapım şirketi ile gerçekleştirilen çekim öncesi toplantı'nın (PPM) yönetimi. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK BİR KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN MEKAN, OYUNCU VE AKSESUAR LİSTELERİNİN HAZIRLANMASI |
7) |
Kurumsal reklam filminin storyboard'unun hazırlanması. Kurumsal reklam filminin çekimi. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN STORYBOARD'UNUN (SCREENSHOT'LAR ALARAK) HAZIRLANMASI. |
8) |
Kurumsal reklam filminin post-prodüksiyonu. Offline montaj, online montaj, ses tasarımı ve üst ses. |
SEÇİLMİŞ ÖRNEK KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN POST PRODÜKSİYON AŞAMALARINI BELİRTMEK |
9) |
Midterm projelerinin sunumu: Öncesinde tasarlanan kurumsal reklam için hazırlanmış senaryo, tretman, mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi belgelerinden oluşan PPM Dosyası. |
EKİP ÇALIŞMASI: Öncesinde tasarlanan kurumsal reklam için hazırlanmış senaryo, tretman, mekan, cast, görüntü ve sanat yönetimi belgelerinden oluşan PPM Dosyası'nın hazırlanması. |
10) |
Bir önceki derste verilen geri bildirimler üzerinden yeniden yapılan projelerin değerlendirilmesi ve tartışılması. |
EKİP ÇALIŞMASI: Projelerin bir önceki derste verilen geri bildirimler üzerinden yeniden şekillendirilmesi. |
11) |
Kurumsal reklam filmi için storyboard hazırlama. Storyboardla mizanseni ifade etme. |
EKİP ÇALIŞMASI: KURUMSAL REKLAM FİLMİNİN STORYBOARD'U ÜZERİNDE ÇALIŞMAYA BAŞLAMA |
12) |
Final projelerinin sunumu. Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar sunulur. |
EKİP ÇALIŞMASI: Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar tamamlanır, sunuma hazırlanır. |
13) |
Final projelerinin sunumu. Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar sunulur. |
EKİP ÇALIŞMASI: Grupların tasarmakta oldukları kurumsal reklam filmi için hazırladıkları storyboard'lar tamamlanır, sunuma hazırlanır. |
14) |
Verilen geri bildirimler üzerinden tekrar şekillendirilen projelerin değerlendirilmesi ve tartışılması. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki teorik ve metodolojik yaklaşımları, kanıt-temelli ilkeleri ve bilimsel literatürü uygulamalarında sistematik olarak kullanmak. |
|
2) |
Birey, aile ve toplumun sağlığının korunması, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için teorik ve uygulama bilgisine sahip olmak. |
|
3) |
Dil ve Konuşma Terapisi alanındaki uygulama ve araştırmalarda bilişim ve sağlık teknolojilerini kullanmak. |
|
4) |
Farklı ortamlarda, danışanları ve iş arkadaşlarıyla etkili profesyonel ilişkilerin başlatılması için etkin bir şekilde iletişim kurmak. |
|
5) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
|
6) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
|
7) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
|
8) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
|
9) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
|
10) |
Diğer terapistlerin yetiştirilmesi, sağlık profesyonellerinin ve bireylerin eğitilmeleri için sorumluluk almak ve tüm süreçlere aktif bir şekilde katılmak. |
|
11) |
Terapi uygulamalarını, içinde bulunduğu toplumun kültürel farklılıklarını ve bu toplum içindeki farklı grupların farklı sağlık ihtiyaçlarını da dikkate alarak gerçekleştirmek. |
|