Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders yükümlülüklerinin açıklanması. Öğrencilerin mevcut portfolyolarının gözden geçirilmesi.
|
|
2) |
Sanatçı web siteleri ve kitapları hakkında, portfolyo teknikleri hakkında araştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Beğenilen portfolyolar ve güçlü yanları üzerine tartışma. Planlama gereklilikleri: materyaller, bütçe ve harcamalar.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir portfolyo düzenlemeye başlama. Sanatçı özgeçmişi yazımı. Eser seçimi.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Varolan parçalar üzerinde çalışma. Yeni parçalar yaratma.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Bildiri yazma ve parçaları düzenleme.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Sunum (I)
|
Sunum için hazırlık |
8) |
Portfolyo üzerinde çalışma. Web sitesi tasarlama. Kişisel kartvizit tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Web sitesi tasarımını tamamlama. Web bloğu tasarlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
E-portfolyoyu bitirme. 5 dakikalık sunum (II)
|
Sunum için hazırlık |
11) |
Ön yazı yazmak. Basılı portfolyo için seçenekleri araştırma.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
12) |
Basılı portfolyo tasarlama. Baskı seçenekleri ve harcama araştırması.
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
13) |
Basılı portfolyo tasarımı-II
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Portfolyoyu son haline getirme. Sonuç simülasyonu ile sunum (III).
|
Final sunumu için hazırlık |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
1 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
1 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
5 |