Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Film baskısındaki değişkenlerin irdelenmesi.
|
|
2) |
Konu kontrastı temelinde film baskı işlemleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
Film baskısında kağıt tabanlı fotoğraf kartlarının özellikleri. Ödev I: Serbest konulu çekim ve baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Kağıt tabanlı fotoğraf kartları ile baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Değişik bölümsel baskı uygulamaları. Ödev II: Bir fotoğaftan çekilmiş ve işlemden geçmiş 5 baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Safelight testi uygulaması
|
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Split baskı uygulaması I
|
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Split baskı uygulaması II
|
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Kağıt tabanlı fotoğraf kartını kurutma ve baskılama metodları
|
Ödevler üzerine çalışma.
|
10) |
Not alma metodları, print log, ve form ısmarlama metodları
|
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
Baskıları ve filmleri saklama, arşiv teknikleri. Portfolyo hazırlama.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Aynı baskıda çeşitli kontrast kağıtları kullanma-I. Ödev III: Verilen bir konuda 5 baskı.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Aynı baskıda çeşitli kontrast kağıtları kullanma-II.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Dönem boyunca üretilen baskıların değerlendirmesi
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Dönem boyunca üretilen baskıların değerlendirmesi
|
Ödevler üzerine çalışma. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|