Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Pazarlama ve Halkla İlişkilerin Yeni Kuralları |
Ders kitabının 15-24 sayfaları okunmalıdır. |
2) |
Tüketicilere Doğrudan Ulaşmak |
Ders kitabının 25-35 sayfalarını okumak. |
3) |
Sosyal Medya ve Hedef Kitle |
Ders kitabının 37-54 sayfalarını okumak |
4) |
Bloglar:
Bloglar, Blog Yayıncılığı ve Blog Takipçileri |
Ders kitabının 57-74 sayfalarını okumak. |
5) |
Ses ve Görüntü Etkisi |
Ders kitabının 75-85 sayfalarını okumak |
6) |
Yeni Yayıncılığın Yeni Kuralları |
Ders kitabının 87-93 sayfalarını okumak. |
7) |
Vize Sınavı ve ardından
Viral İçerik |
İlk 6 haftanın vize konularına çalışmak,
ders kitabının 95-106 sayfalarını okumak. |
8) |
Zengin İçerikli İnternet Siteleri |
Ders kitabının 111-118 sayfalarını okumak. |
9) |
Sosyal Medyada Nasıl İçerik Üretilir? |
Ders kitabının 179-184 sayfaları okunmalı. |
10) |
İnternet İçeriğinin Satın Alma Sürecine Etkisi |
Ders kitabının 187-196 sayflarını okumak. |
11) |
İnternet İçerikleri ile İlgili Grup Sunumları /
Mobil Pazarlama |
Grup oluşturup geçen haftaki konuyla ilgili sunum hazırlamak ve ders kitabının 203-210 sayfalarını okumak. |
12) |
Sosyal Ağ Siteleri ve Pazarlama |
|
13) |
İnternet Medya Odaları |
|
14) |
Arama Motoru Pazarlaması |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişim alanında oyunun kavramsal olarak önemini anlayıp, oyuncuyu merkeze alan tasarım odaklı uygulama yapabilme yeteneği kazandırmak.
|
|
2) |
Çeşitli perspektiflerden bilgi ve fikirleri analiz ederek, sentezlemek ve değerlendirebilmek. |
|
3) |
Oyun türlerini, etkileşim ve anlatım biçimlerini oluşturan temel öğeleri analiz edebilme ve başarılı bir oyun oluşturmak için nasıl kullanıldığını anlamak. |
|
4) |
Oyun tasarımı teorilerini ve metodolojilerini anlamak ve oyun geliştirirken kullanmak; hedef kitleye göre eğlenceli, çekici, içine alan ve öğretici oyunlar yapmak. |
|
5) |
Oyun geliştirmede kullanılan teknolojileri ve bilişim temellerini anlamak; oyun motorlarının kullanımına hakim olmak. |
|
6) |
Oyunlarda 2B ve 3B karakterler ile animasyonlarının yaratılması sürecine hakim olmak. |
|
7) |
Oyuncu deneyimini anlama, ölçme teorileri ile metodolojilerini kavramak ve oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
8) |
Oyunların tasarım yoluyla nasıl bir fikri, bir mesajı ve bir duyguyu ilettiğini kavramak oyun üretimi sürecinde bu bilgilerden faydalanmak. |
|
9) |
Oyun tasarımı ve geliştirme sürecini, gerekli dokümantasyonu yaparak yönetebilmek; bu dokümantasyon ile oyun üretim bandını takip edebilmek. |
|
10) |
Oyun geliştirme takımlarının yapısını ve çalışma biçimlerini; takım üyelerinin sorumluluklarını ve işbirliği yöntemlerini kavramak ve pratikte uygulayabilmek. |
|
11) |
Geliştirme dışında bir oyunun yayın sürecini endüstri standartlarında kavrayabilmek ve pratiğe dökebilmek. |
|
12) |
Bir video oyununu oyunculara, yatırımcılara ve yayıncılara tanıtabilmek; ortaya çıkan oyun fikrinin veya oyunun özelliklerini ve potansiyel ticari kazanımlarını etkin bir şekilde iletebilmek adına pazarlama konusuna hakim olmak. |
|