Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dijital pazarlamaya giriş. Klasik ve dijital tasarım arasındaki farklar |
|
2) |
Pazarlamanın yeni kuralları ve dijital tasarım dünyasında iletişim. |
|
3) |
Değişen sosyal hayat; yeni dijital hayat stili ve sosyal medya. Sosyal medya uygulamaları ve kullanılabilirlik için görsel tasarım. |
|
4) |
Dijital medya stratejisi ve dijital medya ürünleri.
1. Ödev için teslim zamanı. |
|
5) |
Arama motoru pazarlaması ve yazılı reklamcılık. (Klasik anlamda online reklamcılık).
Dijital tasarımda tipografi ve kinetik tipografi. |
|
6) |
Yeni nesil online reklamcılık. |
|
7) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık.
2. Ödev için teslim zamanı. |
|
8) |
Bilgisayardan bilgisayara reklamcılık ve mobil reklamcılık. |
|
9) |
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
10) |
3. ödev değerlendirmeleri ve genel tekrar. |
|
11) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı.
Reklam içerikli oyunlar ve mikrositeler. |
|
12) |
Dijital pazarlama iletişimi kavramı:
Yakın gelecekte neler var: InternetTV vb. |
|
13) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık |
|
14) |
Örnek çalışma: Klasik reklamcılık ve dijital reklamcılık.
4. ödev için teslam zamanı. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanla ilgili temel kuramsal ve olgusal bilgiler ile bunlar arasındaki ilişkilere, uygulama seviyesinde hâkimdir. |
|
2) |
Toplumların yaşadığı siyasi dönüşümlerin nedenleri ve sonuçları hakkında temel bilgilere sahiptir. |
|
3) |
Sosyal ve davranış bilimlerinde nicel, nitel ve karma araştırma metotlarına vakıftır. |
|
4) |
Güncel siyasi ve sosyal gelişmeleri değerlendirirken tarihsel örüntüleri fark eder. |
|
5) |
İç ve dış siyaseti analiz, sentez ve öngörü süreçlerinde disiplinler arası ve eleştirel bir yaklaşım sergiler. |
|
6) |
Alanıyla ilgili çalışmaları gerek bağımsız gerekse ekip dâhilinde eksiksiz yürütür. |
|
7) |
Araştırma-Geliştirme temelli yaşam boyu öğrenme bilincine sahiptir. |
|
8) |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde bir yabancı dilde ve gerekli bilişim-iletişim teknolojilerini kullanarak, yazılı ve sözlü olarak ifade eder. |
|
9) |
Alanıyla ilgili edindiği bilgi ve becerileri bireysel kariyerine, sürdürülebilir kalkınma amaçlarına yönelik projelere ve sosyal sorumluluk girişimlerine yansıtır. |
|
10) |
İç ve dış siyaset gündemini ve uluslararası gelişmeleri takip etme alışkanlığına sahiptir. |
|
11) |
Küresel çağın yeni siyasi aktör, kuram ve olgularını yorumlamada yetkinlik sahibidir. |
|
12) |
İleri teknolojilerin siyaset üzerindeki etkisini hukuki ve etik çerçevede değerlendirir. |
|