Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin Tanıtımı |
|
2) |
-Etkili Öğretmen |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research-based Practice. Upper Saddle River: Pearson. Chapter 1 |
3) |
-Öğrencileri Tanıma & Anlama
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-I
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 2 |
4) |
-Amaçlar, Hedefler
-Unite ve Ders Planlama |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 3 |
5) |
-Amaçlar, Hedefler
-Unite ve Ders Planlama
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-II
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 3 |
6) |
-Unite ve Ders Planlama
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-III
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 4 |
7) |
Sınıf Gözlemleri |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 1, 2, 3, 4 |
8) |
-Dolaylı Olmayan Anlatım için Öğretim Stratejileri |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 5 |
9) |
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-IV
-Dolaylı Olmayan Anlatım için Öğretim Stratejileri |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 6 |
10) |
-Dolaylı Anlatım için Öğretim Stratejileri
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-V |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 6 |
11) |
-Soru sorma stratejileri
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-VI
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 7 |
12) |
- Bireysel Öğrenme |
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 8 |
13) |
-Bireysel Öğrenme
Video & Olay İncelemesi – Portfolio-VII
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. Chapter 8 |
14) |
Dersi gözden geçirme
Genel tekrar
|
Borich, G.D. (2007). Effective Teaching Methods: Research. |
15) |
Final haftası |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ulusal ve uluslararası standartlar açısından öğretmenlik meslegi, İngilizce öğretmenliği ve eğitim teknolojilerine yönelik en yeni bilgiler, araçlar ve diğer bilimsel kaynaklara ilişkin kavramları tanımlamak. |
|
2) |
İngilizce dilinin seslerine, eklerine, dilbilgisine, kelimelerine hakimdir; dili etkin bir biçimde anlar ve kullanır. |
|
3) |
Öğrencilerin konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini geliştirmek için çeşitli yöntem ve metodları kullanır. |
|
4) |
Dil edinimi teorilerini anlar ve teorileri ve bu alandaki araştırmaları dil öğretiminine uygular. |
|
5) |
İngilizce öğretiminde kullanılabilecek etkili yazılım ve teknolojik kaynaklara ulaşabilir, uygunluğuna karar verebilir ve etkin biçimde sınıf içinde ve dışında kullanabilir. |
|
6) |
İngilizce bilgi ve kullanma becerisini ölçmek ve değerlendirmek için farklı materyaller ve testler geliştirir ve öğrencinin kazanımlarını farklı yöntemler kullanarak çok yönlü değerlendirir. |
|