Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Finansmanda faiz oranı faktörü |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
2) |
Sabit faizli mortgage kredisi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
3) |
Değişken faizli mortgage kredisi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
4) |
Değişken faizli mortgage kredisi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması |
5) |
Emlak alımlarının finansal analizi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
6) |
Tekrar |
Vize sınavı için ders kitabının ve ders notlarının okunması
|
7) |
Çekirdek aile evleri |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
8) |
Aracılık ve finansman hizmetleri |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
9) |
Ticari varlık piyasasına giriş |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
10) |
Emlak değerlendirmesi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
11) |
Emlak değerlendirmesi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
12) |
Tekrar |
Vize sınavı için ders kitabının ve ders notlarının okunması
|
13) |
Yatırım analizi |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
14) |
Finansal kaldıraç ve finansman alternatifleri |
Dersin kitabından ilgili bölümün okunması
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Fotoğraf ve video mecraları hakkında bilgi sahip olmak ve bu mecraların temel, orta ve ileri düzey teknik becerisi. |
|
2) |
Fotoğraf ve videonun kuramları, kavramları ve kullanımlarını anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
3) |
Fotoğraf ve videonun kullanım alanlarında teorik bilgiyi kullanma becerisi. |
|
4) |
Fotoğraf ve video hakkındaki teorik ve pratik çalışmaların tarihsel literatürünü tanımak ve değerlendirebilmek. |
|
5) |
Fotoğraf ve video projelerine ilişkin problem çözme becerisi. |
|
6) |
Fotoğraf ve videodaki özel ve yeni oluşan gereksinimlere yenilikçi karşılıklar üretme becerisi. |
|
7) |
Görsel kültürde görüntünün rolünü ve potansiyelini anlamak ve değerlendirmek. |
|
8) |
Fotoğraf ve video görüntüleri aracılığıyla ayırt edici biçimde iletişim kurma becerisi. |
|
9) |
Görüntünün üretim sonrası süreçleri hakkında deneyim ve bu bilgi aracılığı ile yaratıcı sonuçlar geliştirme becerisi. |
|
10) |
Medya içerisinde fotoğraf ve videonun üretim, dağıtım ve kullanım süreçleri hakkında bilgi ve bu süreçlere katılma becerisi. |
|
11) |
Görsel kültürdeki küresel, bölgesel ve yerel sorunsalları anlama, analiz etme ve değerlendirme becerisi. |
|
12) |
Kamu iletişiminin amaçları hakkında bilgi ve bu amaçlara gözle görülür bir katkı sağlama becerisi. |
|
13) |
Yaratıcılığı disiplinlerarası metodlar ile geliştirip projeler gerçekleştirme becerisi. |
|
14) |
İletişim, sanat ve teknolojinin kesişim noktalarına dair genel kültür kazanma. |
|