Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş: Ders Programının Gözden Geçirilmesi, Beklentiler ve Notlandırma |
|
2) |
Bölüm 18: Yönetim Muhasebesine Giriş: maliyet terimleri, kavramları ve sınıflandırmaları. |
|
3) |
Bölüm 21: Maliyet-Hacim-Kâr analizi: maliyet davranışı, katkı marjı, CVP analizinin nasıl kullanılacağı |
HW1, Quiz 1 |
4) |
Ch21A: Değişken Maliyetlendirme: Değişken maliyetlendirme ve Emilim maliyetilendirmesi |
HW2, Quiz 2 |
5) |
Ch21A: Absorbsiyon maliyeti: Değişken maliyetlendirme ve Absorbsiyon maliyeti |
HW3, Quiz 3 |
6) |
Tekrar: CH 18-21-21A |
HW4, Quiz 4 |
7) |
Bölüm 22: Ana Bütçeler: Bütçeleme prosedürü, bütçe türleri, bir üretim şirketinin işletme bütçeleri |
HW5, Quiz 5 |
8) |
Bölüm 22: Ana Bütçeler - Ek 22A: Bir pazarlama şirketinin bütçelenmesi: bir pazarlama şirketinin işletme bütçeleri |
HW6, Quiz 6 |
9) |
Bölüm 23: Esnek Bütçeler ve Standart Maliyet Sistemleri: Esnek bütçeleme |
HW7, Quiz 7 |
10) |
Tekrar: Bölüm 22-23 |
HW8, Quiz 8 |
11) |
Bölüm 25: Kısa Vadeli İş Kararları: İlgili bilgiler, fiyatlandırma, kısa vadeli karar alma analizi |
HW9, Quiz 9 |
12) |
Bölüm 25: Kısa Vadeli İş Kararları: İlgili bilgiler, fiyatlandırma, kısa vadeli karar alma analizi |
HW10, Quiz 10 |
13) |
Bölüm 26: Sermaye bütçelemesi: Paranın zaman değeri, Sermaye bütçeleme yöntemleri |
HW11, Quiz 11 |
14) |
Tekrar: Bölüm 24-25-26 |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Çizgi film ve animasyon alanında kuramsal ve uygulamalı bilgilere ve becerilere sahip olmak. |
|
2) |
Çizgi film ve animasyon alanında araştırma, gözlem-deneyim, değerlendirme becerisi geliştirebilmek ve her yönüyle çizgi film ve animasyon ve performans ilkelerini kullanarak fikirleri, inandırıcı eylem ve duyguları etkili bir şekilde iletebilmek. |
|
3) |
Çeşitli sanatsal stiller ve teknikler içeren animasyon filmler yapmak. |
|
4) |
Çizgi film ve animasyon yapım sürecini inisiyatif kullanarak tasarlamak, yaratıcılık ile uygulamak ve kişisel stili yansıtarak sunmak. |
|
5) |
Çizgi film ve animasyon üretim sürecinde ekip üyesi olup, sorumluluk alabilmek ve sorumluğu altında çalışanları yönetebilmek, onlara liderlik yapabilmek. |
|
6) |
Çizgi film ve animasyona ilişkin çalışmaları edindiği bilgi ve beceriler çerçevesinde değerlendirebilmek. |
|
7) |
Çizgi film ve animasyon alanında öğrenme gereksinimlerini tanımlayabilmek ve öğrenmeyi yönetebilmek. |
|
8) |
Çizgi film ve animasyon alanındaki bilimsel ve sanatsal çalışmalara katılarak ilgili kuruluşlarla iletişime geçebilmek ve alandaki bilgi ve becerilerini paylaşabilmek. |
|
9) |
Yabancı dil kullanarak çizgi film ve animasyon alanındaki gelişmeleri izlemek ve yabancı meslektaşları ile iletişim kurabilmek. |
|
10) |
Çizgi film ve animasyonda kullanılan her türlü teknik araç-gereç ve bilgisayar yazılımları ile birlikte genel bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilmek. |
|
11) |
Gelişim ve üretimin her boyutunda eleştirel düşünme becerileri ve problem çözme stratejileri kullanmak, fikirleri, duyguları ve niyetleri görsel, sözlü ve yazılı olarak etkili bir şekilde iletmek ve çizgi film ve animasyon projelerinin geliştirilmesinde teknolojiyi etkin bir şekilde dahil etmek. |
|
12) |
Çizgi film ve animasyon alanında etik değerlere ve evrensel değerler konusunda yeterli bilince sahip olmak. |
|