| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Varlık sorununa dair tarihsel bir art alan oluşturma |
Kaynak Kitaplar |
| 2) |
Varlık, bilim ve bilgi ilişkisini anlama |
Kaynak Kitaplar |
| 3) |
Tanrı, varlık, metafizik, teoloji, töz, arke, görünüş gibi temel kavramları açıklamak |
Kaynak Kitaplar |
| 4) |
Varlık problemini sınıflama ve tarihsel açıdan dönemlere göre açıklamak |
Kaynak Kitaplar |
| 5) |
İslam felsefesinde varlık problemine genel bakış; Ashari,Ibn Sina, |
Kaynak Kitaplar |
| 6) |
İslam felsefesinde varlık problemine genel bakış: Gazali, İbn Rüşd, İbn Arabi |
Kaynak Kitaplar |
| 7) |
Ara Sınav |
|
| 8) |
Modern felsefede varlık kavramının çözümlenmesi: Descartes, Spinoza, Berkeley, Kant |
|
| 10) |
Çağdaş felsefede varlık problemi: Hegel |
Kaynak Kitaplar |
| 11) |
Çağdaş felsefede varlık problemi: Heidegger |
Kaynak Kitaplar |
| 12) |
Çağdaş felsefede varlık problemi: Whitehead |
Kaynak Kitaplar |
| 13) |
Varoluş felsefesinde varlık açıklaması: Sartre ve Kierkegaard |
Kaynak Kitaplar |
| 14) |
Varoluş felsefesinde varlık açıklaması: Ahmet Avni Konuk
Zamansallık ve zaman kavramının analizi |
Kaynak Kitaplar |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak |
3 |
| 2) |
Reklamcılık, İkna Edici İletişim, Marka Yönetimi gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
3 |
| 3) |
Reklamcılık alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek |
3 |
| 4) |
Reklamcılık alanındaki yenilikleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek |
1 |
| 5) |
Alanda merak ettikleri konu doğrultusunda bilimsel bir bakış açısı sergileyebilmek |
5 |
| 6) |
Geliştirdikleri bilimsel bakış açısı ile alanın ihtiyaçlarını ve sorunlarını çözebilmek |
3 |
| 7) |
Reklamcılık alanında yer alan tüm dinamikleri tanımak ve anlamak |
2 |
| 8) |
Pratik alanda reklamcılık açısından karşılaşılan sorunları analiz ederek, çözümler üretebilmek |
2 |