Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş; yerel yönetimlerde iletişim |
|
2) |
yerel yönetim ve kurumsal iletişim (İBB ve iştirakleri arasında kurumsal iletişim) |
|
3) |
sosyal pazarlama(İBB ve STK’larla yürütülen sosyal kampanyalar) |
|
4) |
Sosyal Belediyecilik |
|
5) |
Marka şehir nedir, uluslararası organizasyonların şehre katkıları |
Çeşitli makaleler, IBB faaliyet raporları |
6) |
sporun kente kazandırdığı değer |
|
7) |
turizm ve kongre turizminin kente kattığı değer |
IBB faaliyet raporları, tanıtım kataloğu |
8) |
şehirdeki etkinliklerin yeniden konumlandırılması |
|
9) |
kültürel ve sanatsal etkinliklerin kente kattığı değer |
IBB 8.yıl kataloğu |
10) |
eğitim ve kent hayatına kattığı değer |
|
11) |
gençliğe yönelik etknlikler ve kente kattığı değer |
|
12) |
toplu ulaşımın kent yaşamındaki önemi ve kente kattığı değer |
IBB ulaşım raporları |
13) |
kent yaşamı ve çevre |
|
14) |
kent yaşamı ve teknoloji, sosyal medya kullanımı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |