Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
“Gustar” (tekrar), hava durumu. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
2) |
Renkler, sıfat formlarına devam. |
Español sin fronteras, konu 8
Pasaporte, konu 8
|
3) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
4) |
“Estar+gerundio”, (şimdiki zaman yapısı), doktor diyalogları. |
Español sin fronteras, konu 9
Pasaporte, konu 9
|
5) |
Basit gelecek, devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
6) |
Gelecek yapılarına devam. |
Español sin fronteras, konu 10
Pasaporte, konu 10
|
7) |
Karışık zamanlar |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 11
|
8) |
Karışık zamanlara devam. |
Español sin fronteras, konu 11
Pasaporte, konu 101
|
9) |
“Pretérito perfecto” |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
10) |
perfect tense |
Español sin fronteras, konu 12
Pasaporte, konu 12
|
11) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
12) |
“Pretérito”. |
Español sin fronteras, konu 13
Pasaporte, konu 13
|
13) |
“Pretérito Imperfecto”. |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
14) |
tekrar |
Español sin fronteras, konu 14
Pasaporte, konu 14
|
15) |
Final Sınavı |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişimin görsel alanı üzerinde tasarım odaklı uygulama yapabilme yetisini kazandırmak. |
|
2) |
Görsel iletişime yönelik kavramsal tabanlı tasarım çözümleri önerebilme ve bütüncül bakış açısı oluşturabilme becerisini geliştirmek. |
|
3) |
Tasarım sürecini, verilen problemin analizinden çözümlerin önerilmesi ve sonuçlandırma anına kadar yönetebilme yetisini kazandırmak. |
|
4) |
Tasarımda yaratıcı yaklaşımın, yaratıcı düşünme ve üretme süreçlerinin becerisini kazandırmak. |
|
5) |
Görsel iletişimin temel mecralarına (basılı, hareketli ve etkileşimli) hakim olarak, ortamlar arası bağlantılar kurabilme yetisini kazandırmak. |
|
6) |
İletişim problemlerinin, görsel ortamlardaki karşılıklarının tasarım odaklı çözümlemelerini gerçekleştirebilme ve uygulayabilme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Görsel iletişim mecralarında tasarımların sonuçlandırılması ve son ürüne dönüştürülebilmesi için gerekli operasyon ve uygulama bilgilerini edindirmek. |
|
8) |
Tasarımda güncel olan ve sürekli bir değişime sahip olan estetik anlayışları ve güncel olayları takip edebilme, bunları özgün olarak değerlendirebilme yetisini kazandırmak. |
|
9) |
Karmaşıklaşan iletişim kanallarına, gelişen bilgi teknolojilerine ve tasarım yazılımlarına adapte olabilme, takip edebilme ve kullanabilme yetilerini geliştirmek. |
|
10) |
Görsel İletişimin ve tasarımın tarihsel köklerini ve düşünsel temellerini anlayabilmek için gerekli teorik bilgileri kazandırmak. |
|
11) |
Bir tasarım projesinin zaman yönetimini gerçekleştirebilme yetisini kazandırmak. |
|
12) |
Grup çalışması, liderlik özelliği ve bireysel özelliklerini gruba zenginlik olarak katabilme becerilerini geliştirmek. |
|
13) |
Görsel iletişim mecralarına yönelik tasarım çalışmalarını kompozisyonel çözümler ve estetik beceriler ile gerçekleştirmek için gerekli yetileri kazandırmak. |
|
14) |
Global ve lokal görsel iletişim ürünlerine ve aynı zamanda kendi çalışmalarına yönelik akademik, entellektüel ve eleştirel bakış açısı oluşturabilme yetisini geliştirmek. |
3 |