Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Çince I’in genel tekrarı, Çince’deki 4 ses tonunun tekrar gözden geçirilmesi, Çince’deki ilk ve son harflerin (sesli – sessiz) birleşimleri, çeşitli etkinlikler |
Çalışma kağıtları |
2) |
“Bir şeye sahip olmak” fiili, “Kaç tane?” soru kelimesi, Çince’de yer alan ölçü birim kelimelerinden “zhang” |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı
|
3) |
“Ne?” soru kelimesi - Bu / Şu ne(nedir?), okul malzemeleri(bir tane Cd, iki tane kitap……………) |
Çalışma kağıtları
Dersin kitabı,CD
|
4) |
“Kimin?” soru kelimesi – (Şu kitap kimin(dir)?) / Bu kitap benim.
“İyelik ekleri” – (benim,senin,onun,bizim,sizin,onların),
1-100 arası sayılar
|
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
5) |
Tekrar ve Küçük sınav 1 |
Dersin kitabı |
6) |
“Nerede?” soru kelimesi – (Onlar nerede?) - Onlar sınıfta.
“Doğum günün kutlu olsun!....” kalıbı
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
7) |
Birinin halini ve duygularını ifade etmek – (Bugün çok mutluyum.), “………………….. ile ……………..” kalıbı |
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
8) |
Birinin yaş bilgisini ve başka şeyleri sormak – (Kaç yaşındasın?)
Fiil + bu (不) + Fiil kalıbı - (Fiil cümleleri)
|
Dersin kitabı,CD Çalışma kağıtları |
9) |
Tekrar ve Küçük sınav 2 |
Dersin kitabı |
10) |
Birini tanıtmak, Nereden geldiği hakkında bilgi vermek –(Çin’den geliyorum.) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
11) |
Ülke isimleri, dinleme, okuma ve yazma uygulamaları |
Dersin kitabı,CD
Çalışma kağıtları
|
12) |
Sözlü sınav, dinleme, okuma ve yazma uygulamalarına devam |
Dersin kitabı |
13) |
“Hoş geldin(iz)!” kalıbı – (Evime hoş geldiniz!) |
Dersin kitabı, Çalışma kağıtları |
14) |
Tekrar gözden geçirme ve küçük sınav 3 |
Dersin kitabı |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Stratejik düşünme, profesyonel yazım, etik uygulamalar ve geleneksel ve yeni medyanın yenilikçi kullanımına odaklanarak öğrencileri iletişim profesyonelleri olmak üzere hazırlamak. |
|
2) |
Durum analizi, hedef kitle, amaçlar, stratejiler ve taktikler gibi temel planlama bileşenlerini içeren etkili halkla ilişkiler planları yaratabilmek. |
|
3) |
Kitle iletişimine, tüketici davranışlarına, psikolojiye, iknaya, sosyolojiye, pazarlamaya ve ilgili diğer alanlarla ilgili teorik kavramları halkla ilişkilerin işleyiş süreçlerini anlayabilmek için kullanabilmek. |
|
4) |
Halkla ilişkiler, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlardaki olguların ve gerçeklerin arasındaki ilişki ile ilgili problemleri açıklayabilmek ve tanımlayabilmek |
|
5) |
İkna, itibar yönetimi ve kurumsal iletişim gibi alanlarda birincil ve ikincil araştırma verilerini analiz edebilmek. |
|
6) |
Makale, basın bülteni, el ilanı, broşür ve ilan gibi materyalleri farklı hedef kitleler, mecralar ve ortamlar için araştırabilmek, yazabilmek, tasarlayabilmek. |
|
7) |
İletişimin temel teorilerini ve işin gerektirdiği güvenlik uygulamalarını farklı türde halkla ilişkiler süreçleri ve kampanyalarında uygulayabilmek. |
|
8) |
İtibar, çalışan ilişkileri, liderlik ve benzeri kurumsal uygulamalarda yaratıcı ve ikna edici yönetim becerileri geliştirmek. |
|
9) |
Halkla ilişkiler süreçlerinde verilen senaryolara çözümler üretilirken bireysel ya da grup olarak sorumluluk alabilmek. |
|
10) |
Kurum kültürünün işleyiş şekillerini anlayabilmek ve çalışanların ve liderlerin birer iletişim aracı olarak mesajları nasıl yarattığını anlayabilmek. |
|
11) |
Halkla ilişkiler alanındaki teorileri, kavramları, yöntemleri, araçları ve düşünceleri eleştirel olarak tartışabilmek ve yorumlayabilmek. |
|
12) |
Halkla ilişkiler, pazarlama iletişimi, ikna edici iletişim, iletişim yönetimi ve kurumsal iletişim alanlarında bilgi ve iletişim teknolojilerini ve bilgisayar yazılımlarını yetkin olarak kullanabilmek. |
|
13) |
Pazarlama faaliyetlerini, ekonomiyi, iş hukukunu ve küresel işletme uygulamalarını açıklayabilmek ve tanımlayabilmek. |
|
14) |
Halkla ilişkilerin ulusal ve uluslar arası, sosyal ve kültürel boyutlarını tanımak ve anlamak. |
|