Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin sunumu. Tanıtmak için “Adın ne? “Alfabe, telaffuz
İtalyan dili hakkında genel bilgi
Fiil “chiamarsi”, tekil, çoğul
|
|
2) |
Ünite 1 Primi contatti, selamlamak, sormak ve kökenini söylemek. Yaşını sorma ve söyleme. 0-30 arası sayılar
Kökeni sorma, belirtme ekleri “il” ve “la” (the)
“Olmak ve sahip olmak” fiilleri, milliyet sıfatları. |
|
3) |
Telefon numarası, adres sorma
Kendini tanıt
“Olmak” ve “sahip olmak” fiillerinin revizyonu
var / var |
|
4) |
Revizyon
Düzensiz fiiller |
|
5) |
Ünite 2 “Ben ve diğerleri” sayıları 1 - 100. Nasılsın diye soruyorum? İnsanları tanıtmak.
Meslekler. Hangi dilleri konuştuğunuzu, nerede yaşadığınızı söyleyin.
Düzenli fiiller (1. Grup). Düzensiz fiiller “yapmak, kalmak”.
Belirsiz makaleler (kitap, elma vb.) |
|
6) |
CUMHURIYET BAYRAMI
|
|
7) |
Ünite 3 “Afiyet olsun” kelime dağarcığına giriş, restorandaki diyaloglar. Düzenli fiiller (2. Grup) |
|
8) |
Menüyü okuma, sipariş verme, dinleme, video
Düzenli fiillerin revizyonu (1.,2.grup)
|
|
9) |
Ara sınav |
|
10) |
Ünite 4 “Serbest zaman”, boş zamandan bahsediyor, Düzensiz fiiller “gitmek, dışarı çıkmak”, ), ne, hangisi, ne kadar |
|
11) |
Zaman, psikolojik testin videosunu çekin
Sıklık zarfları, beğenmek fiili, kişisel zevk |
|
12) |
Ünite 5 “Otelde”Bir odayı, bir evi tanımlayın.
“Can”, “come” fiilleri
Makaleli edatlar. |
|
13) |
Bir otelde sorunlar. Ev listeleri. Tarih, aylar 100'den itibaren temel sayılar, Sıra sayıları, ne kadar, kaç
Revizyon. Video “Tatilde”, caffèculturee “gezi, makbuz”
|
|
14) |
Sınav |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |