Öğretim Dili: |
English |
Dersin Türü: |
Non-Departmental Elective |
Dersin Seviyesi: |
ÖNLİSANS
|
Dersin Veriliş Şekli: |
Yüz yüze
|
Dersin Koordinatörü: |
Dr. Öğr. Üyesi ÖVGÜ ÖZTÜRK ERGÜN |
Dersi Veren(ler): |
Dr. Öğr. Üyesi ÖVGÜ ÖZTÜRK ERGÜN
|
Opsiyonel Program Bileşenleri: |
Yok |
Dersin Amacı: |
Bu derste multimedya sistemleri ve bu sistemlerin analizleri ile ilgili temel konular öğretilecektir. Görüntü işleme uygulamalarının baştan aşağı analizi, algoritmalar, araçlar ve temel teoriler işlenecektir. Örnek uygulama olarak, dijital TV, bilgisayar oyunları, sinema özel efektleri, 3B TV, medikal görüntüleme ve forensik uygulamaları gösterilir. Genel olarak hareket tahmini, filtreleme ve düzeltme, deinterlace ve iyileştirme, süper çözünürlük,stereo ve 3B video işleme, kodlama ve sıkıştırma algoritmalarının temelleri öğretilir. |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Pazarlama alanındaki teorik bilgileri çalışma hayatında kullanır. |
|
2) |
İşletmenin hukuki sorumluluklarını yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayabilecek bilgi ve donanıma sahip olur. |
|
3) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır, teknolojik değişiklikleri takip ederek yeni teknolojileri işletme sistemlerine uyarlar. |
|
4) |
Pazarlamada karşılaşılan sorunları tanımlar, analiz eder ve çözüm önerileri getirir. |
|
5) |
Değişen pazarlara yönelik geliştirilen yeni pazarlama yaklaşımlarını benimser ve uygulamaya geçirir.
|
|
6) |
Mesleği ile ilgili ulusal ve uluslar arası çerçevede güncel ve ekonomik gelişmeleri takip eder ve uygular. |
|
7) |
Piyasanın ihtiyaç duyduğu nitelikli elemanlarda aranan mesleki etik değerlere sahip olur, yazılı ve sözlü iletişimde Türk dilini etkin kullanır; alanıyla ilgili uluslararası yazışmaları yapabilecek mesleki yabancı dil bilgisine sahiptir. |
|
8) |
Pazarlama yönetiminde, reklam hazırlamada, uluslararası pazar analizlerinde teknoloji ve yöntemler aracılığıyla mevcut durumu yorumlar. |
|