Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hikaye nedir? Farklı anlatı tarzları. |
|
2) |
Sanatçı tarafından kullanılan görsel hikaye anlatma araçları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
İfade, Tasarı ve Atmosfer. Blade Runner ve Seven’ı anlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir senaryoyu parçalamak ve duygusal ritim tasarlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Görsel sistemi ve tüm parçalarını tasarlama. İşbirliği yapılacak diğer sanat dalları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Dramatik gerilim yaratmak için grafik öğeler kullanarak bir çekim tasarlama. Bir sahnede kapsama yaratmak için dikkat edilmesi gereken her şey. |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Ödev değerlendirmesi |
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Sanat nedir? Zanaat nedir? Toplum, kültür ve hedef izleyici. |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Ön-imgeleme. Storyboardlarla çalışma. Ön üretim. |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Işık ve kameranın anlatısal kullanımı ve bir görüntü yönetmeni ile çalışmak. Film ve dijital arasındaki karşılaştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
TV reklamlarını yönetmek |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Müzik videolarını yönetmek. Deneysel film yapımında görsel system. |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Üretim tasarlamanın öğeleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Seyircinin bilişsel algısı ve duyguları manipule etmek. |
Final Projesi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Matematik, fen bilimleri ve yapay zeka mühendisliği konularında yeterli altyapıya sahiptir. |
|
2) |
Matematik, fen bilimleri ve yapay zeka mühendisliği alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri mühendislik çözümleri için beraber kullanır. |
|
3) |
Mühendislik problemlerini saptar, tanımlar, formüle eder ve çözer, bu amaçla uygun analitik yöntemler ve modelleme tekniklerini seçer ve uygular. |
|
4) |
Bir sistemi, sistem bileşenini ya da süreci analiz eder ve istenen gereksinimleri karşılamak üzere gerçekçi kısıtlar altında tasarlar; bu doğrultuda modern tasarım yöntemlerini uygular. |
|
5) |
Mühendislik uygulamaları için gerekli olan modern teknik ve araçları seçer ve kullanır. |
|
6) |
Deney tasarlar, deney yapar, veri toplar sonuçları analiz eder ve yorumlar. |
|
7) |
Bireysel olarak ve çok disiplinli takımlarda etkin olarak çalışır. |
|
8) |
Bilgiye erişir ve bu amaçla kaynak araştırması yapar, veri tabanları ve diğer bilgi kaynaklarını kullanır. |
|
9) |
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilincindedir; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izler ve kendini sürekli yeniler. |
|
10) |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. |
|
11) |
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurar; bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyinde kullanır. |
|
12) |
Mühendislik çözümlerinin ve uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlardaki etkilerinin bilincinde olur; girişimcilik ve yenilikçilik konularının farkında olur ve çağın sorunları hakkında bilgiye sahiptir. |
|
13) |
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahiptir. |
|
14) |
Proje yönetimi, işyeri uygulamaları, çalışanların sağlığı, çevre ve iş güvenliği konularında bilinç; mühendislik uygulamalarının hukuksal sonuçları hakkında farkındalığa sahiptir. |
|