Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Hikaye nedir? Farklı anlatı tarzları. |
|
2) |
Sanatçı tarafından kullanılan görsel hikaye anlatma araçları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
3) |
İfade, Tasarı ve Atmosfer. Blade Runner ve Seven’ı anlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
4) |
Bir senaryoyu parçalamak ve duygusal ritim tasarlamak. |
Ödevler üzerine çalışma. |
5) |
Görsel sistemi ve tüm parçalarını tasarlama. İşbirliği yapılacak diğer sanat dalları. |
Ödevler üzerine çalışma. |
6) |
Dramatik gerilim yaratmak için grafik öğeler kullanarak bir çekim tasarlama. Bir sahnede kapsama yaratmak için dikkat edilmesi gereken her şey. |
Ödevler üzerine çalışma. |
7) |
Ödev değerlendirmesi |
Ödevler üzerine çalışma. |
8) |
Sanat nedir? Zanaat nedir? Toplum, kültür ve hedef izleyici. |
Ödevler üzerine çalışma. |
9) |
Ön-imgeleme. Storyboardlarla çalışma. Ön üretim. |
Ödevler üzerine çalışma. |
10) |
Işık ve kameranın anlatısal kullanımı ve bir görüntü yönetmeni ile çalışmak. Film ve dijital arasındaki karşılaştırma. |
Ödevler üzerine çalışma. |
11) |
TV reklamlarını yönetmek |
Ödevler üzerine çalışma. |
12) |
Müzik videolarını yönetmek. Deneysel film yapımında görsel system. |
Ödevler üzerine çalışma. |
13) |
Üretim tasarlamanın öğeleri.
|
Ödevler üzerine çalışma. |
14) |
Seyircinin bilişsel algısı ve duyguları manipule etmek. |
Final Projesi |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel matematik, uygulamalı matematik teori ve uygulamalarını kavramış olmak |
|
2) |
Matematiksel ispatları anlamak ve onlara erişebilmek ve uygun ispatları inşa edebilmek ve ayrıca, problemleri tanımlayabilmek, onları analiz edebilmek ve problemlere bilimsel metotlara dayalı çözümler bulmak |
|
3) |
Matematiği disiplinler arası bir yaklaşım ile gerçek hayata uygulayabilmek ve bunların etkin potansiyelini keşfetmek |
|
4) |
Kendisini geliştirmek ve matematiğin kullanıldığı alanlarda modelleme yapabilecek seviyede gerekli bilgi birikimini elde etmek |
4 |
5) |
Teorik ve teknik bilgileri detaylı bir biçimde uzmanlara, basit ve anlaşılabilir bir biçimde uzman olmayanlara anlatabilmek |
|
6) |
Matematik alanında kullanılan bilgisayar programlarına aşina olmak ve bunlardan en az birini İleri Düzey Avrupa Bilgisayar Ehliyeti(the European Computer Driving Licence Advanced Level) seviyesinde kullanmak |
|
7) |
Görev aldığı projelerin her adımında sosyal, bilimsel ve etik değerlere uygun davranmak ve çevre katılımı kapsamında proje tanıtımı ve uygulamaları yapabilmek |
|
8) |
Evrensel anlamda bir entelektüel birikime sahip olarak tüm süreçleri etkin bir biçimde değerlendirmek ve kalite yönetimi hakkında yeterli farkında lığa sahip olmak |
4 |
9) |
Soyut düşünme yeteneğine sahip bir biçimde somut olaylar arasında ilgi kurmak, çözümleri aktarmak, deneyler tasarlamak, veri toplamak ve sonuçları bilimsel metotlarla analiz etmek ve müdahil olmak |
|
10) |
Yaşam boyu öğrenme hakkında bilinçli olarak, program boyunca edinilen bilgi, beceri ve yeteneklerini yenileyerek yaşam boyu öğrenmenin devamını sağlamak |
|
11) |
Cebir, analiz, sayılar teorisi, mantık, geometri ve topoloji gibi matematik alanlarında kazandığı bilgiyi ortaöğretim seviyesine uyarlamak ve aktarmak |
|
12) |
Yalnız veya bir ekibin elemanı olarak araştırma yapmak, bir projenin ilgili her adımında etkili olmak, karar verme süreçlerine katılmak, zamanı etkili kullanarak proje planlamak ve yürütmek |
|