UYGULAMALI MATEMATİK (TÜRKÇE, TEZLİ) | |||||
Yüksek Lisans | TYYÇ: 7. Düzey | QF-EHEA: 2. Düzey | EQF-LLL: 7. Düzey |
Ders Kodu | Ders Adı | Yarıyıl | Teorik | Pratik | Kredi | AKTS |
MAT5887 | Seminer | Güz | 0 | 0 | 0 | 10 |
Öğretim Dili: | Turkish |
Dersin Türü: | Must Course |
Dersin Seviyesi: | LİSANSÜSTÜ |
Ön Koşullar: |
MAT5888-1 - Yüksek Lisans Tezi |
Dersin Veriliş Şekli: | Yüz yüze |
Dersin Koordinatörü: | Doç. Dr. ERSİN ÖZUĞURLU |
Opsiyonel Program Bileşenleri: | Yok |
Dersin Amacı: | Bu derste, öğrencilerden araştırma yapmayı planladıkları konu üzerine seminer vermeleri beklenir. |
Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; Öğrenciler ileri matematik konularının kavranması ve problem çözme tekniklerini öğrenebildiklerini gösterecekler. Öğrenciler matematiği gelecekte sadece kendi alanlarında değil aynı zamanda disiplenlerarası konularda da uygulayabilmeye hazır olacaklar. |
Öğrenciler tez yapacağı konu üzerinde araştırma yapıp, araştırma sonuçlarını seminer vererek gösterecekler. |
Hafta | Konu | Ön Hazırlık |
1) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
2) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
3) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
4) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
5) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
6) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
7) | Veri Toplama | |
8) | Veri Toplama | |
9) | Veri Toplama | |
10) | Veri Toplama | |
11) | Veri Toplama | |
12) | Veri Toplama | |
13) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi | |
14) | Analiz ve Sonuçların Değerlendirilmesi |
Ders Notları / Kitaplar: | - |
Diğer Kaynaklar: | - |
Yarıyıl İçi Çalışmaları | Aktivite Sayısı | Katkı Payı |
Seminer | 1 | % 100 |
Toplam | % 100 | |
YARIYIL İÇİ ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTU KATKISI | % 100 | |
YARIYIL SONU ÇALIŞMALARININ BAŞARI NOTUNA KATKISI | % | |
Toplam | % 100 |
Aktiviteler | Aktivite Sayısı | Süre (Saat) | İş Yükü |
Arazi Çalışması | 14 | 11 | 154 |
Sunum / Seminer | 1 | 2 | 2 |
Toplam İş Yükü | 156 |
Etkisi Yok | 1 En Düşük | 2 Düşük | 3 Orta | 4 Yüksek | 5 En Yüksek |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi | Katkı Payı |