Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş |
|
2) |
Pazarlama, iletişim, pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi nedir? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
3) |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planı |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
4) |
Reklam |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
5) |
Pazarlama İletişimi Nereye Gidiyor? |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
6) |
Reklam Ortamları (Geleneksel Medya, Dijital Medya) |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
7) |
Ara sınav |
|
8) |
Halkla İlişkiler |
Don Schultz, Charles H. Patti & Philip J. Kitchen (eds.) The Evolution of Integrated Marketing Communications: The Customerdriven Marketplace (Routledge, 2011) |
9) |
Kişisel Satış |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
10) |
Satış Promosyon |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
11) |
Doğrudan Pazarlama |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
12) |
İletişim Öğeleri Olarak Pazarlama Karması |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
13) |
Sergiler ve Ticari Etkinlikler |
Tony Yeshin, Integrated Marketing Communications: The Holistic Approach (ButterworthHeinemann, 2012) |
14) |
Tekrar |
|
15) |
Final sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
0) |
İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
|
|
1) |
Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi |
|
1) |
1) İşletme ve yönetim alanlarında sorunlarını çözmek için strateji, politika ve uygulama planları geliştirmek ve kalite süreçlerine göre sonuçları değerlendirmek
2) Lisans düzeyinde alınan işletme bilgilerinin yüksek lisans ile genişletilmesi
3) Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
4) İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
5) Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
6) Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
7) İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
8) Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
9) Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
10) Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|
2) |
Işletme alanı ile ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavramak ve bilgi ve becerilerini değerlendirmek,
|
|
3) |
İşletme alanında uzmanlık düzeyinde kazanılan bilgi ve becerilerin teorik ve pratik alanda kullanılması
|
|
4) |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak işletme alanında uzmanlık gerektiren sorunların analizi
|
|
5) |
Problem çözme ve sonuçlarının değerlendirilmesi, çözüm yolları geliştirilmesi, bağımsız işletme alanında bir sorun değerlendirilmesi
|
|
6) |
İşletme alanında öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirmek
|
|
7) |
Eleştirel bakış açısıyla işletme alanı ile ilgili bilgileri değerlendirmek,
|
|
8) |
Yazılı, sözlü ve görsel sunumlar aracılığıyla alanında ve dışındaki gruplara işletme alanında bireysel çalışmalar sunmak ve son gelişmeleri sistematik olarak sunmak
|
|
9) |
Eleştirel bir bakış açısıyla toplumsal ilişkiler ve normları incelendiğinde etkili ilişkileri, ekip çalışması uygulanarak risk ve işletmecilik alanında değişimi yönetmek, ve bu sosyal ilişkilerin sürdürülmesi yeteneğine sahip eğitim liderleri geliştirmek.
|
|