Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kariyerim hakkındaki kararların, ihtiyaçların belirlenmesi, yöntemler |
Ders notları |
2) |
Günümüz iş dünyasına genel bakış, kişisel kaynakları keşfetme, başarının tanımı |
Ders notları |
3) |
Kişisel kaynakları keşfetme, olumlu özellikler |
Ders notları |
4) |
İş değerleri, aktarılabilir beceriler, becerilerin iş dünyasındaki önemi |
Ders notları |
5) |
Bireysel SWOT Analizi |
Ders notları |
6) |
İnovasyon – Global Deneyimler |
Ders notları |
7) |
Başarılı İş Arama Süreci – CV Hazırlık |
Ders notları |
8) |
Networking |
Ders notları |
9) |
Yurtdışında İmkanlar Yaratabilmek |
Ders notları |
10) |
Girişimcilik - İnkubasyon |
Ders notları |
11) |
Organizasyonların Yapısı, kurum kültürü, iş etiği hakkında, ilişki yönetimi, iş yaşamının dili |
Ders notları |
12) |
Karar vermenin önündeki engeller, “başetme” becerileri |
Ders notları |
13) |
Parçaları Birleştirme “Personal Development Plan” |
Ders notları |
14) |
Sonlandırma ve Revizyonlar |
Ders notları |
Ders Notları / Kitaplar: |
Çalışma Kağıtları, kontrol listeleri, güncel İK dergi ve gazetelerden haberler, bazı makale, kitap bölümlerinden ( örnek: Peterson & Gonzalez, “The role of work in people’s lives”, Dowd & Gong “Ultimate guide to getting the career you want”, Davis & Blass, “The future workplace”, Coming alive from Nine to five in a 24/7 World” vb. ) oluşan derleme ders notları ,
Working papers, control lists, news from up-to-date HR magazines and newspapers, course notes consist of some article and book parts( ex: Peterson & Gonzalez, “The role of work in people’s lives”, Dowd & Gong “ Ultimate guide to getting the career you want”, Davis & Blass, “The future workplace”, Coming alive from Nine to five in a 24/7 World” etc. ) |
Diğer Kaynaklar: |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |