Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Temel Kavramlar ve Müşteri İlişkileri Yönetimi |
Haftalık Okuma |
2) |
Müşteri ilişkileri Yönetimi Değer Zinciri |
Haftalık Okuma |
3) |
Müşteri İlişkileri Yönetimi için Bilgi Teknolojileri |
Haftalık Okuma |
4) |
Vaka analizi |
Haftalık Okuma |
5) |
Müşteri Portfolyo Analizi |
Haftalık Okuma |
6) |
Müşteri Veritabanı oluşturma |
Haftalık Okuma |
7) |
Vize Sınavı |
Yok |
8) |
Network oluşturma ve yönetimi |
Haftalık Okuma |
9) |
Müşteriler için değer yaratma |
Haftalık Okuma |
10) |
Vaka analizi |
Haftalık Okuma |
11) |
Bütünleşik CRM Stratejileri |
Haftalık Okuma |
12) |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Düzenlenmesi |
Haftalık Okuma |
13) |
CRM’in gelecekteki önemi |
Haftalık Okuma |
14) |
Dönemin gözden geçirilmesi |
Haftalık Okuma |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Lisans düzeyi yeterliliklerine dayalı olarak, aynı veya farklı bir alanda bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme ve derinleştirebilme. |
5 |
2) |
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. |
3 |
3) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme. |
5 |
4) |
Alanında edindiği bilgileri farklı disiplin alanlarından gelen bilgilerle bütünleştirerek yorumlayabilme ve yeni bilgiler oluşturabilme. |
4 |
5) |
Alanı ile ilgili karşılaşılan sorunları araştırma yöntemlerini kullanarak çözümleyebilme. |
5 |
6) |
Alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, nicel ve nitel veriler ile destekleyerek alanındaki ve alan dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarabilme. |
4 |
7) |
Sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla incelemeyebilme, geliştirebilme ve gerektiğinde değiştirmek üzere harekete geçebilme. |
4 |
8) |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme ve öğrenmesini yönlendirebilme. |
3 |
9) |
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerleri gözeterek denetleyebilme ve bu değerleri öğretebilme. |
5 |
10) |
Alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme. |
4 |
11) |
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinlerarası çalışmalarda kullanabilme. |
5 |
12) |
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme. |
4 |
13) |
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunların çözümü için yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme |
3 |
14) |
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilme. |
5 |