Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş
Beklentiler
Zaman yönetimi
Günlük Planlama
Hedefler
|
|
2) |
Düşük Bütçeli Tanıtım
Proje 1 süreç.
Görsel Dil oluşturma
Kurum içi–Ajans/Tasarım Firması-Serbest Tasarımcı-Ajans Sahibi
Portfolio çeşitleri
|
|
3) |
Proje 1 süreç.
|
Portfolyo inceleme |
4) |
Özgeçmiş yazma
İş başvuru hazırlığı
|
|
5) |
Mülakat |
|
6) |
Kendini Tanıtma-Duyurma
Dijital portfolyo
İletişim ağı kurma |
|
7) |
Düşük Bütçeli Tanıtım Sunumları-Proje 1 Teslim
Proje 2: Yüksek Bütçeli Tanıtım
|
|
8) |
Giriş
Beklentiler
Zaman yönetimi
Günlük Planlama
Hedefler
Proje 2 süreç.
Çarpıcı portfolyoları araştırma
|
|
9) |
Proje 2 süreç.
Çarpıcı portfolyoları araştırma
|
|
10) |
Proje 2 süreç. |
|
11) |
Toplu tartışma, eleştiri |
|
12) |
Sunum pratikleri |
|
13) |
Sunumdan önce son düzeltmeler |
|
14) |
Yüksek Bütçeli Tanıtım Portfolyo Gösterimi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İnsan zihnine ve davranışlarına yönelik ilgi geliştirmek, kuramları görgül bulguları kullanarak değerlendirebilmek, eleştirel düşünce becerisi elde ederek psikolojinin kanıta dayalı bir bilim olduğunu anlamak. |
|
2) |
İnsan davranışı hakkında biyopsikososyal bir bakış açısı kazanmak. Davranışın biyolojik, psikolojik, ve sosyal değişkenlerini anlamak. |
|
3) |
Psikolojideki temel kavramlar ve bunları incelemede kullanılan kuramsal ve uygulamalı yaklaşımları öğrenmek (örneğin temel gözlem ve görüşme tekniklerini bilmek). |
|
4) |
Psikoloji alan yazınında baskın dil olan İngilizceyi kullanarak bilgiye erişim ve bilgiyi yazma yöntem ve becerileri edinmek, bilimsel araştırma ve veri değerlendirme tekniklerini (örneğin korelasyonel, deneysel, kesitsel ve boylamsal çalışmalar, vaka çalışmaları) tanımak ve uygulamak. |
|
5) |
Ayrımcılığa ve önyargıya karşı bir tutum benimsemek; araştırma ve uygulama alanlarında çalışırken etik duyarlılık göstermek. |
|
6) |
Psikolojinin temel alt alanlarını (deneysel, gelişim, klinik, bilişsel, sosyal ve endüstri/örgütsel psikoloji) ve bunlarla ilgili çalışma ve uzmanlık alanlarını tanımak. |
|
7) |
Bilimsel çalışmanın temel unsurları olan problem oluşturma, hipotez kurma ve veri toplamanın yanında bulguları analiz etme, yorumlama ve sunma için gerekli becerileri edinmek. |
|
8) |
Psikolojik ölçme ve değerlendirme için gerekli temel bilgi ve becerileri kazanmak. |
|
9) |
Psikolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere (tıp, genetik, biyoloji, ekonomi, sosyoloji, siyaset bilimi, iletişim, felsefe, antropoloji, edebiyat, hukuk, sanat vd.) ait temel bilgileri edinmek ve bu bilgileri psikolojik süreçlerin anlaşılması ve yorumlanmasında kullanabilmek. |
|
10) |
Toplumsal sorunlara karşı duyarlılık geliştirmek; psikoloji alanının ve toplumun yararına olan etkinliklerde sorumluluk almak. |
|
11) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek. |
|
12) |
İş ve akademik hayatta herhangi bir konuyu eleştirel ele alarak düşüncelerini ifade edebilmek. |
|