Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin Tanıtımı
|
|
2) |
Yeni bir tıbbi ürün, cihaz ve ilacın keşfi Onkoloji, Nefroloji gibi alanlarda hastanın yaşam kalitesine ve hasta bakımına odaklı ürünlerin tanıtımı ve geliştirilme süreçleri Onkoloji ve Nefroloji hastalarında beslenme, günlük yaşamın devamlılığı gibi konular araştırmaları nasıl etkiliyor?
|
|
3) |
İlaç, tıbbi ürün ve cihaz dünyasına öncülük yapmak ve fikir liderlerinin yönetimi
|
|
4) |
İlaç, Tıbbi ürün ve Cihaz dünyasında pazarlama ve marka yönetimi
|
|
5) |
Tedaviye erişimde sağlık politikaları ve sağlık ekonomisinin önemi
|
|
6) |
Yüksek performans etkili satış ekiplerinin kurulması ve yönetimi
|
|
7) |
"Tıbbi Cihaz alırken satın alma kriterleri
Tıbbı cihazların yaşam ömürleri
İşletme maliyetlerinin cihazın satın alınma kararına etkisi "
|
|
8) |
Ara Sınav |
|
9) |
Başarılı ürün yönetiminde lojistik ve müşteri operasyonlarının önemi. Tedaviye erişimde lojistik sürecin önemi ve aşamaları
|
|
10) |
İlaç ve Tıbbi cihaz operasyonlarında kalitenin/güvenliğin önemi ve iş sonuçlarına etkisi. Beşeri Tıbbi Ürün (İlaç) ve Tıbbi Cihaz ürünleri neden regülasyona tabidir? Ruhsatlandırma süreçleri neleri kapsar?
|
|
11) |
Finansal planlama nasıl yapılır ve yatırım kararı alınırken dikkat edilecek noktalar
|
|
12) |
Sektörde lider olan bir şirkete yetenek kazandırılması, eldeki yeteneklerin tutulması ve şirket içi kişisel gelişim programları
|
|
13) |
Zorlu bir ortamda bir işletmeyi başarılı yönetmenin kuralları (Genel Müdür ile söyleşi)
|
|
14) |
Dersin Değerlendirilmesi
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İletişimin görsel alanı üzerinde tasarım odaklı uygulama yapabilme yetisini kazandırmak. |
|
2) |
Görsel iletişime yönelik kavramsal tabanlı tasarım çözümleri önerebilme ve bütüncül bakış açısı oluşturabilme becerisini geliştirmek. |
|
3) |
Tasarım sürecini, verilen problemin analizinden çözümlerin önerilmesi ve sonuçlandırma anına kadar yönetebilme yetisini kazandırmak. |
|
4) |
Tasarımda yaratıcı yaklaşımın, yaratıcı düşünme ve üretme süreçlerinin becerisini kazandırmak. |
|
5) |
Görsel iletişimin temel mecralarına (basılı, hareketli ve etkileşimli) hakim olarak, ortamlar arası bağlantılar kurabilme yetisini kazandırmak. |
|
6) |
İletişim problemlerinin, görsel ortamlardaki karşılıklarının tasarım odaklı çözümlemelerini gerçekleştirebilme ve uygulayabilme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Görsel iletişim mecralarında tasarımların sonuçlandırılması ve son ürüne dönüştürülebilmesi için gerekli operasyon ve uygulama bilgilerini edindirmek. |
|
8) |
Tasarımda güncel olan ve sürekli bir değişime sahip olan estetik anlayışları ve güncel olayları takip edebilme, bunları özgün olarak değerlendirebilme yetisini kazandırmak. |
|
9) |
Karmaşıklaşan iletişim kanallarına, gelişen bilgi teknolojilerine ve tasarım yazılımlarına adapte olabilme, takip edebilme ve kullanabilme yetilerini geliştirmek. |
|
10) |
Görsel İletişimin ve tasarımın tarihsel köklerini ve düşünsel temellerini anlayabilmek için gerekli teorik bilgileri kazandırmak. |
|
11) |
Bir tasarım projesinin zaman yönetimini gerçekleştirebilme yetisini kazandırmak. |
|
12) |
Grup çalışması, liderlik özelliği ve bireysel özelliklerini gruba zenginlik olarak katabilme becerilerini geliştirmek. |
|
13) |
Görsel iletişim mecralarına yönelik tasarım çalışmalarını kompozisyonel çözümler ve estetik beceriler ile gerçekleştirmek için gerekli yetileri kazandırmak. |
|
14) |
Global ve lokal görsel iletişim ürünlerine ve aynı zamanda kendi çalışmalarına yönelik akademik, entellektüel ve eleştirel bakış açısı oluşturabilme yetisini geliştirmek. |
3 |