Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
1000 Volt Firmasının tanıtılması, farklı birimlerinin incelenmesi |
|
2) |
İş akışı ve planlaması açısından 1000Volt Firması |
|
3) |
Dijital ses tasarımı- kısa işlerde; video klip, reklam filmi gibi. |
|
4) |
Dijital ses tasarımı, sinema filmleri, TV drama filmleri vb. uzun metrajlı malışmalarda |
|
5) |
Özel video efektleri |
|
6) |
Dijital viedo kurgu formatları |
|
7) |
Revizyon zaman |
|
8) |
Dijital renk düzeltme - film için doğru rengi bulma |
|
9) |
Dijital renk düzeltme- farklı ışık durumlarına uygun renk düzeltme |
|
10) |
Dijital video kurgusu- çekim aşamasından son aşamaya kadar |
|
11) |
Özel video efekteleri: dijital iş akışı |
|
12) |
Animasyon: 2D |
|
13) |
Animasyon 3D |
|
14) |
Son revizyonlar |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Ana dalına bağlı olarak müzik alanında icra bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirebilme. |
|
2) |
Müzik alanına içkin olan disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme. Alt-disiplinleri bir arada değerlendirebilme. |
|
3) |
Müzik alanında yetkin teknik bilgilerini özgünleştirebilme. |
|
4) |
Müzik alanında hakim olan evrensel ölçütleri takip edebilme becerisi kazanma ve uluslararası platformlarda yer alabilecek donanıma sahip olma. |
|
5) |
Müzik alanındaki teorik ve pratik birikimini sanat teorisi ve estetik alanlarındaki kavramsal ve soyut düşünme becerileri ile birlikte değerlendirebilme. |
|
6) |
Eser üretimi ve icrasının gerektirdiği çalışma sürecini tasarlayabilme ve zaman yönetimi yapabilme becerisini kazanma. |
|
7) |
Müzik tarihine hakim olarak, kendi ana dalı ve diğer disiplinler arasındaki tarihsel ve toplumsal ilişkiler hakkındaki farkındalığı arttırma |
|
8) |
Sanatsal eleştirinin eser ile ilgili soyutlama becerilerini kazanma ve bunu kendi pratikleri üzerinde değerlendirebilme. |
|
9) |
Yaratıcı düşüncenin müzik alanındaki karşılıklarını bulma ve geliştirme hakkında tecrübe sahibi olma. |
|
10) |
Konser ve konsept etkinlikler gibi farklı alanlarda projeler yapabilme, bunun organizasyonu ve pratiği ile ilgilenebilme. Öncesi ve sonrasındaki gereklerini yerine getirebilme. |
|