Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kurum ve markaların iletişim hizmetlerini aldıkları yapılar ve modelleri. İletişim uzmanının içinde olduğu beklenti zincirini tanıması |
|
2) |
Kurum içi iletişim birimlerinin yapıları
• Ekip yapıları, yönetim şeması içerisindeki yerleri.
• Görev ve sorumlulukları, beklenti yarattıkları noktaların yönetimi |
|
3) |
Ajans yapıları
• Yapısal birimler, hizmet ve çalışma modelleri
• Hizmet verdikleri kurumların beklentileri ve yönetimi
|
|
4) |
Ajans Yapıları
• Müşterinin hedefini doğru belirlemek ve beklentisini yönetmek
|
|
5) |
Medya İlişkileri
• Marka ve medya arasındaki beklentinin yönetimi.
• Medyanın operasyonel iş yapış modeli, haber anlayışı vb.
|
|
6) |
Media relations management
• Meeting the ideal expectation in media in line with the client's goals. • Managing the expectation of brand/company from the media |
|
7) |
"3th parth" yönetimi
• 3th parth kimdir, ne işe yarar ne zaman vardır veya yoktur!
• Etkinliğin mükemmelliği mi beklentilerin karşılandığı anlar yaratmak mi? |
|
8) |
Final Projesi konusunun dağıtılması |
|
9) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
10) |
Kriz iletişiminde beklenti yönetimi |
|
11) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
12) |
İletişim Uzmanının kendi paydaşlarını yönetmesi
Operasyonel becerilerin geliştirilmesi |
|
13) |
İdeal beklenti zincirinin yönetilmesi |
|
14) |
Grup Sunumları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Klasik ve güncel başlıca sosyoloji perspektiflerini öğrenmek ve karşılaştırmak ve bunların hepsini sosyal durumların analizine uygulamak. |
|
2) |
Yerel ve küresel ölçekte, sosyolojik ve antropolojik bilginin kurulmasında temel metodolojik yaklaşımları belirlemek |
|
3) |
Sosyal bilimlerde istatistik alanında edinilmiş, teorik ve uygulamalı bilginin kullanılmasını sağlamak |
|
4) |
Sosyolojiye katkıda bulunacak diğer disiplinlere ait temel bilginin alınması (psikoloji, tarih, siyaset bilimi, iletişim ve edebiyat ) ve bu bilgiyi sosyolojik sürecin analiz edilmesinde kullanabilmek |
|
5) |
Sosyolojik verilerin toplanmasında, yorumlanmasında ve yayınlanmasında bilimsel ve etik prensiplere ilişkin bilgi sahibi olmak, bu prensipleri uygulayabilmek; ve aynı zamanda bu verinin uzmanlar ve ilgili kişilerle etkili iletişim yetenekleri ile nasıl paylaşılacağı becerisini geliştirme |
|
6) |
Kalitatif ve kantitatif analizler için, bilgisayar programlarını kullanarak sosyolojik bilgiyi analiz etme ve yayımlama yeteneği geliştirmek ve bu alandaki yeni gelişmeleri takip etme tutumu geliştirmek |
|
7) |
Kent ve kır sosyolojisi ve demografi, siyaset sosyolojisi, toplumsal cinsiyet sosyolojisi, beden sosyolojisi, görsel sosyoloji, iş sosyolojisi, din sosyolojisi, bilgi sosyolojisi ve suç sosyolojisi ile ilgili teorileri tanımlamak ve bu teoriler hakkında bilgi sahibi olmak |
|
8) |
Felsefi ve tarihi bakış açısına göre sosyolojinin bilimsel bir disiplin olarak nasıl konumlandığı bilgisine sahip olmak |
|
9) |
Türk toplumundaki sosyal konular üzerine farkındalık sahibi olmak, bu konulara eleştirel yaklaşabilmek ve Türk sosyologlarının çalışmaları hakkında bilgi sahibi olmak ve bu bilgileri aktarabilmek |
|
10) |
Sosyal konular ve küresel sosyal süreçler üzerine farkındalık sahibi olmak ve sosyolojik analizleri kalkınma ve sosyal sorumluluk projelerine uygulamak. |
|
11) |
Bireysel veya takım üyesi olarak, sosyolojinin çeşitli alanları için araştırma sorusu belirleme, araştırma projesi üretme ve tamamlanmış yazılı rapor hazırlama kabiliyetine sahip olmak |
|
12) |
Sosyoloji alanında kazanılmış bilginin lise derecesine aktarabilmek |
|