Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Week-days, Seasons and months. p.7-13. |
|
2) |
Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33. |
|
3) |
Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35 |
|
4) |
To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69 |
|
5) |
Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73 |
|
6) |
What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41. |
|
7) |
Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019 |
|
8) |
Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107 |
|
9) |
Midterm exam. 13.11.2019 |
|
10) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85 |
|
11) |
Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90 |
|
12) |
I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95 |
|
13) |
Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019. |
|
14) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|