Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Week-days, Seasons and months. p.7-13. |
|
2) |
Past. Rules and exercices. To be in Past. P.15-33. |
|
3) |
Past of verbs reflexives. Unite 10. Numbers . Verbs in Past. P.15-35 |
|
4) |
To go - to come in Present .Where? Direction. Adverbs of time. Conversation.p.51-69 |
|
5) |
Past of verbs to go-to come. Different directions.Kind of transportation.p.71-73 |
|
6) |
What time is it now? Time and o'clock. How much time? Conversation.p.37,39,41. |
|
7) |
Because and THAT’S WHY(cause and effect ). P.123-127 . Quız 1 30.10.2019 |
|
8) |
Future. To be in Future. When? Adverbs . Revision Unite 10. Exercices. p.97,101,103-107 |
|
9) |
Midterm exam. 13.11.2019 |
|
10) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Past. Difference. Unite 11p.75-85 |
|
11) |
Expression of desires and intentions. To want and to can in different situations.p.87-90 |
|
12) |
I want to go to my friend/to school .To whom? Dativ –Accusativ cases. Action verbs in Future.p.93-95 |
|
13) |
Can/ can’t (possibility/ impossibility) p.117-119 QUIZ 2 11.12.2019. |
|
14) |
Imperfect and Perfect forms of verbs (the pairs) in Future. Difference.p.98-99. REVIEW FOR FINAL EXAM. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
1 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
3 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
3 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
2 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
3 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
3 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
1 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
3 |