Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Bu derste ara sınav değerlendirmesi proje üzerinden yapılacaktır. Projeyle ilgili detaylar Itslearning üzerinde, teslim tarihinden iki hafta önce açıklanacaktır. |
|
2) |
Modernizm, aydınlanma ve Sonrası |
|
3) |
Postmodernizm kavramı |
|
4) |
Postmodern Göstergeler
1.Tüketim ve eğlence
2.İnternet ve cep telefonu
3.Görünür olmak
4.Estetize edilmiş yaşam
|
|
5) |
Gündelik yaşamda tüketim alışkanlıkları ve instagram örneği, |
|
6) |
Pierre Bourdieu ve Habitus kavramı |
|
7) |
Jean Baudrillard Tüketim Toplumu |
|
8) |
Sosyal medya ve facebook |
|
9) |
Reklamlar üzerinden tartışılan erkeklik |
|
10) |
Çikolata reklamları örneği üzerinden reklam ve psikoloji |
|
11) |
Genel değerlendirme |
|
12) |
Genel Değerlendirme |
|
13) |
Genel Değerlendirme |
|
14) |
Genel Değerlendirme |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Sorun tespit etmek ve doğru soruları sorabilmek |
|
2) |
Problem çözme becerisine sahip olmak ve bunun için gerekli analitik yaklaşımları geliştirebilmek |
|
3) |
İş süreçlerini ayırt edebilme ve süreçlerin lojistik yönetiminde verimlilik artışındaki önemini kavramak. |
|
4) |
Lisans üstü eğitime başlayacak yeterliliğe sahip olmak |
2 |
5) |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin ve tabii ki İnternet'in iş hayatında ve Lojistik Yönetimindeki önemini kavramak ve etkin olarak kullanabilmek.
|
|
6) |
Lojistik kavramının bileşenlerini ayırt edebilme, ve uyum halinde bir bütün oluşturmasının önemini anlamak. |
|
7) |
İş hayatında üretkenliği artırmaya yönelik gereksinimlerin farkında olmnak |
|
8) |
Karmaşık durumlar karşısında yenilikçi ve yaratıcı düşünce yapısına sahip olmak |
4 |
9) |
Hem yerel hem uluslararası boyutta düşünce ve davranış geliştirebilmek |
|
10) |
Küreselleşmenin gereksinimlerini ve önemli sorunlarını kavramak |
|
11) |
Küreselleşme ve Lojistik Yönetimi arasındaki çift yönlü etkileşimi anlamak ve verimli bir yönetim için kullanmak. |
|
12) |
En az bir yabancı dili akademik ve günlük iletişimde kullanabilmek |
2 |
13) |
Liderlik vasıflarına sahip olmak bunun yanında takım üyesi olmayı da başarmak |
|
14) |
İş etiğinin önemini kavramak, iş etiğini akademik dünyanın ve iş hayatının temel ögesi olarak uygulamak |
|