Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin amacı, beklentileri ve sağlayacağı katkılar hakkında bilgiler. Dijital iletişim ve global dünyada insanların yaşantı ve davranışlarında değiştirdikleri. |
|
2) |
Dijital Pazarlama İletişimine Giriş - Dijitalleşme iletişim stratejilerinde neleri değiştirdi? Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir? |
|
3) |
Display Reklam, Arama motoru Pazarlaması, Mobil Pazarlama, Reklam Hedefleme Türleri |
|
4) |
Sosyal Medyada Pazarlama İletişimi Stratejileri. Türkiye ve dünyada sosyal medya kullanımı ve gelişimi. Sosyal medya trendlerinin takibi nasıl yapılır? Uygulamalı anlatım. |
|
5) |
Sosyal medyada pazarlama iletişimi stratejisi oluşturmanın kuralları. Gerçek kampanya uygulamaları üzerinden vaka çalışmaları. |
|
6) |
Facebook, Twitter, Instagram ve diğer Sosyal Medya kanallarında Reklam Modelleri. |
|
7) |
Sosyal medyada kampanya kurgulanması ve içerik yönetiminde dikkat edilmesi gerekenler. Online içerik üretme çalışması. |
|
8) |
Vize konularının tekrarı ve vize sınavı için yönlendirmeler. |
|
9) |
Viral Pazarlama, Buzz Feed nedir? İçerik nasıl hazırlanır, nasıl dağıtılır, kanalları nelerdir? |
|
10) |
Sosyal medyada yeni trendler: Real Time Marketing, Inbound Marketing, Guerilla Marketing |
|
11) |
Dijital Halkla İlişkiler nedir? Geleneksel halkla ilişkiler ile farkları nelerdir? Geleneksel halkla ilişkiler kampanyası ve dijital kampanya fikrinin uygulamalı karşılaştırması. |
|
12) |
Web Sitesi, Micro Site, Landing Page, Blog, Facebook Tab nedir? Her birinin kullanım alanları nasıl farklılaşır? |
|
13) |
Kurumsal iletişimde sosyal medya ve dijital stratejilerin kullanımının önemi, kurum içi ve kurum dışı farklı uygulamalar. |
|
14) |
Dersin konularının bir tekrarı, yarıyıl sonu sınavı için uyarı ve yönlendirmeler. |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|