Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve ders izlencesinin aktarımı |
|
2) |
Seminer konuğu: Poyraz Özer
"Architecture and Level Design in Video Games" |
|
3) |
Çalıştay Konuğu: Volkan Hacıtahiroğulları
"Game Design & Documentation" |
|
4) |
Seminer Konuğu: Yağmur Cenberli
"Net Neutrality" |
|
5) |
Seminer Konuğu: Öykü Türeli
"Research Methods in Communication" |
|
6) |
Seminer Konuğu: Nilüfer Geysi
"Climate Change Communication" |
|
7) |
Seminer Konuğu: Ebru Güney
"Cli-fi" |
|
8) |
Seminer Konuğu: Cemre Okumuş
"Feminist Historiography & Documentary" |
|
9) |
Çalıştay Konuğu: Nisa Gülfidan
"Poster Design & Print" |
|
10) |
Seminer Konuğu: Murat Can Oğuz
"Mapping & Digital Experiences" |
|
11) |
Seminer Konuğu: Eren Demirkıran
"Green Advertising" |
|
12) |
Çalıştay Konuğu: Laçin Yalçınkaya
"Blogosphere & WordPress" |
|
13) |
Seminer Konuğu: Burak Özdemir
"Nation Branding" |
|
14) |
Seminer Konuğu: Görkem Bir
"Advertising & Globalization" |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|