Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Cryengine'i kurmak,
Cryengine,
Projeleri Oluşturma, Kaydetme, Yükleme
|
|
2) |
CryEngine DLL'lerine Giriş,
Flowgraph sisteminin ve Flowgraph Editörünün açıklaması,
Akış Grafiği ile Basit Komut Dosyası Oluşturma
|
|
3) |
C ++ 'da bir Akışkodunun oluşturulması,
Varlık sisteminin açıklanması,
Yeni bir Tür Varlığın Yaratılması
|
|
4) |
GameFramework'ın açıklaması,
GameFramework olay dinleyicileri aracılığıyla Varlık oyun durumunun denetimi |
|
5) |
Düşman ekleme, Oyun Oynama Tetikleyicileri ve Geri Çağırma |
|
6) |
Fizik ve Çakışma,
RNG'yi kullanma
|
|
7) |
Kazanç Durumunun Tespit Edilmesi, Oyun Menüsünü Ayarlama, Giriş Yöntemleri |
|
8) |
Parçacıkların kullanımı, Sesler Çalma, Cvars ile özellik testleri |
|
9) |
Kompleks 3B Nesneleri Taşıma,
Animasyon Araçları
|
|
10) |
Kamera Kontrolü, Akış grafiğiyle menüyü genişletme |
|
11) |
Projenin Temizlenmesi, Oyun Yapımı Oluşturma |
|
12) |
Gelişmiş AI Kavramları |
|
13) |
Malzemeler ve Gölgelendiriciler |
|
14) |
VR - En İyi Uygulamalar ve Optimizasyon, VR - API Kavramları |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarına temel oluşturan teoriler, kavramlar, gelenekler ve fikir tarihindeki gelişmeleri eleştirel bir yaklaşımla yorumlayabilmek ve tartışabilmek. |
|
2) |
Yeni medyadaki haber ve içerik üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili yazılı, sözlü ve görsel temel bilgilere ve bunların profesyonel düzeyde etkin kullanım becerisine sahip olabilmek. |
|
3) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanlarında faaliyet gösteren kurumsal aktörlere ve genel anlamda bu sektörlere dair bilgiler edinip bunları eleştirel bir şekilde yorumlayabilmek. |
|
4) |
Okuyucu, dinleyici, seyirci ve kullanıcıların medya ortamlarının değişen rolleri karşısındaki tepkilerini kavrayabilmek, bunlara uygun özgün içerikler oluşturup yayabilmek ve gelecek trendlere dair öngörülerde bulunabilmek. |
|
5) |
Yeni medya ve habercilik alanlarının komşu disiplinlerine ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla ele alabilmek. |
|
6) |
İletişim alanındaki küresel teknolojik değişimlerle bunların yerel aktörler üzerindeki etkilerine dair ilişkileri kavrayabilmek. |
|
7) |
İçerik üretmek için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilme, analiz edebilme ve yayma becerilerini geliştirebilmek. |
|
8) |
Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşamı boyunca toplumsal amaçlar doğrultusunda, yasal ve etik bir sorumlulukla geliştirmek ve bunları toplumsal fayda üretebilecek şekilde kullanabilmek. |
|
9) |
Yeni medya, habercilik ve iletişim alanında ulusal/uluslararası düzeylerdeki meslektaşlarıyla ortak çalışmalar yürütebilmek. |
|
10) |
Ulusal ve uluslararası saygın mecralarda yayımlanabilecek nitelikte çeşitli formatlarda ürünler ortaya koyabilme yeteneği geliştirmek. |
|