Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Klinik Onkolojiye Genel Bakış
|
|
2) |
Radyasyon, tümör, apoptozis, kanser genel tanımları
|
|
3) |
Genel kanser belirtileri ve nedenleri |
|
4) |
Tedavi yaklaşımlarına genel bakış |
|
5) |
Türkiye ve Dünya Kanser istatistikleri |
|
6) |
TNM Evrelemesi, Kanser Sınıflandırması |
|
7) |
Tedavi Modelleri ve Cihazlar |
|
8) |
Ara sınav |
|
9) |
Kalın ve İnce Barsak, Mesane, Karaciğer,
Böbrek Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
10) |
Endometrium, Serviks, Mide Kanserleri ve
Kemik tümörleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
11) |
Akciğer, Kolon ve Rektum Kanseri,
Beyin tümörleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
12) |
Melanom, Lenfoma, Meme Kanserleri-
Sunum ve Tartışmalar
|
|
13) |
Tiroid, Over, Larenks, Pankreas
Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
14) |
Prostat, Çocukluk çağı
Kanserleri- Sunum ve Tartışmalar
|
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Reklam ve marka iletişiminin serbest pazar ekonomisi içinde nasıl işlediğiniı anlamak için kitle iletişimi,tüketici davranışı,psikoloji,ikna,sosyoloji,pazarlama ve diğer ilişkili alanlarla ilgili teorik kavramları bu alana uygulayabilmek |
2 |
2) |
Reklam alanla ilgili teori,kavram, yöntem, araç ve fikirleri tartışabilmek ve yorumlayabilmek
|
2 |
3) |
Bir reklam ajansı gibi yapılanarak, bir reklam kampanyasını ve marka stratejilerini araştırma, yaratma,kurgulama,yazma ve sunma becerilerini göstermek
|
2 |
4) |
Çeşitli ürün ve hizmetlerle ilgili birincil ve ikincil veri araştırması yapabilmek |
2 |
5) |
Kitle iletişim araçlarının gelişimiyle beraber reklam tarihi ve reklamın bu pazardaki yerini kavrayacak bir anlayış geliştirebilmek |
2 |
6) |
Bir yabancı dili kullanarak Reklamcılık alanıyla ilgili bilgileri, teknikleri, yöntemleri, araştırmaları takip edebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurabilmek (“European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)
|
2 |
7) |
Reklam alanındaki uygulamalara yönelik uygulamalara ilişkin ortaya çıkan problemlere yönelik bireysel ya da takım olarak sorumluluk alabilmek
|
3 |
8) |
Küresel ekonomi içinde reklamın kültürel, toplumsal, politik ve ekonomik olarak nasıl işlediğini kavramak
|
2 |
9) |
Reklam alanının dinamiklerini yaratıcı ve eleştirel bakış açısıyla bütünsel bir biçimde anlayabilmek ve buna yönelik orjinal stratejiler geliştirebilmek
|
2 |
10) |
Yazılı,basılı,görsel ve online basında yaratıcı reklam stratejileri geliştirebilmek ve aynı zamanda bu stratejileri farklı kültür ve medya kategorilerine nasıl entegre edebileceğini kavrayabilmek
|
2 |
11) |
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”)
|
2 |
12) |
Öğrenme koşullarınının gerekliliklerini tanımlayabilmek ve gereğini yerine getirebilmek |
2 |
13) |
Reklamcılık mesleğinin gerektirdiği temel etik kuralları anlayabilmek ve uygulayabilmek
|
2 |