Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Dersin Tanıtımı |
|
2) |
Mesajın, haberin ve bilginin iletimi: Birbirimize nasıl ulaşırız? |
|
3) |
Medya aracılığıyla kişisel ve kamusal bilgiyi ve haberleri nasıl sağlarız? |
|
4) |
Ben ve benim topluluğum: Analog ve Dijital Medya aracılığıyla Ağ Kurma |
|
5) |
Herkes için analog, her birimiz için dijital |
|
6) |
Internet ve Dijital İletişim |
|
7) |
Blog, Twitter hesabı ve kendi haberlerinizi yayınlama |
|
8) |
Proje |
|
9) |
İşaret etme, Bahsetme, Etiketleme ve diğerlerine bildirme |
|
10) |
Stratejik zamanlama ve yayınlama |
|
11) |
Kendi medyan üzerinden mesaj gönderme ve zamanın ruhunu yakalama |
|
12) |
İletişim becerilerini pratik etme: Kendi medyanın verimliliği |
|
13) |
Sunum: Sen kimsin ve senin medyan ne? |
|
14) |
Son sözler: Kişisel İletişimden Kamusal İletişime |
|
15) |
Genel tekrar |
|
16) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Mesleki rol ve işlevlerini yerine getirmek için gerekli kuramsal ve uygulama bilgilerine sahip olmak. |
2 |
2) |
Mesleki uygulamalarında etik ilke ve değerlere uygun davranmayı, temel değer ve sosyal hakların evrenselliğini gözetmek. |
1 |
3) |
Yaşam boyu öğrenme, sorun çözme ve eleştirel düşünme becerilerini kullanmak. |
4 |
4) |
Sağlığın korunması, geliştirilmesi ve bakımda, ilgili model/kuramları kullanarak, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon gerektiren durumlarda kanıta dayalı uygulamaları tanımlamak ve problem çözme yöntemlerini belirlemek. |
1 |
5) |
Toplumsal sorumluluk bilinci ile, interdisipliner anlayış içinde araştırma, proje ve etkinliklerde rol almak. |
1 |
6) |
Birey, aile ve toplumun sağlık eğitim gereksinimlerine yönelik eğitim ve danışmanlık becerisine sahip olmak. |
1 |
7) |
Toplumun sağlık sorunlarına duyarlı olmak ve çözüm önerileri üretebilmek. |
1 |
8) |
Güncel, etkili iletişim becerilerini kullanabilmek. |
5 |
9) |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon uygulamaları için gerekli olan modern alet, teknik ve modaliteleri seçme ve kullanma becerisi; sağlık bilişimi teknolojilerini etkin düzeyde kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
10) |
Sağlık bilimlerine yönelik veritabanları ve bilgi kaynaklarında literatür taraması yapmak, bilgiye erişme ve kullanma becerisi kazanmak. |
1 |
11) |
En az bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleme ve meslektaşları ile uluslararası düzeyde iletişim ve işbirliği gerçekleştirebilmek. |
1 |
12) |
Çağdaş ve profesyonel kimliği ile meslektaşlarına rol model ve yaşadığı topluma örnek olmak. |
5 |