Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Kan ve Kan Ürünleri Kanunu |
Yok |
2) |
Kan ve kan ürünleri yönetmeliği |
Yok |
3) |
Ulusal kan ve kan ürünleri rehberi |
Yok |
4) |
Bağışçı organizasyonu ve iletişim |
Yok |
5) |
Kan bankası donanımı |
Yok |
6) |
Kan bankası donanımı |
Yok |
7) |
Kan bankası personelinin görev ve sorumlulukları |
Yok |
8) |
Kan transfüzyonu |
Yok |
9) |
Sağlık Çalışanlarında Enfeksiyon Hastalıkları ve Korunma |
Yok |
10) |
Kan bağışçısı seçimi ve izlemi |
Yok |
11) |
Bağışçı seçimi ve bağışçı kazanım programları |
Yok |
12) |
Sürekli personel eğitimi |
Yok |
13) |
Kan ve kan bileşenlerinin hazırlanması, saklanması ve imhası-1
|
Yok |
14) |
Kan ve kan bileşenlerinin hazırlanması, saklanması ve imhası-2
|
Yok |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|