| Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
| 1) |
Ders izlencesinin tanıtılması-Beslenmeye Giriş |
|
| 2) |
Sağlıklı beslenmenin temel ilkeleri
|
Yok |
| 3) |
Karbonhidratlar, posanın önemi |
Yok |
| 4) |
Lipitler, Kalp-Damar Hastalığındaki önemi
|
Yok |
| 5) |
Proteinler, Protein enerji malnütrisyonu
|
Yok |
| 6) |
Mineraller |
Yok |
| 7) |
Vitaminler |
Yok |
| 8) |
Besin Grupları
|
Yok |
| 9) |
Obezite ve antropometrik ölçümler |
Yok |
| 10) |
Özel Durumlarda Beslenme-1 (Gebelik-Emzirme)
|
Yok |
| 11) |
Özel Durumlarda Beslenme-2 (Çocukluk dönemlerine göre beslenme) |
Yok |
| 12) |
Özel Durumlarda Beslenme-3 (Yetişkin ve Yaşlı Beslenmesi) |
Yok |
| 13) |
Sıvı Dengesi |
Yok |
| 14) |
Böbrek yetmezliğinde beslenme |
Yok |
| |
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
| 1) |
Alanı ile ilgili teorik ve uygulamalı derslerden edindiği bilgileri mesleki olarak değerlendirebilmek ve uygulayabilmek |
1 |
| 2) |
Sağlık alanına özgü terminolojiyi etkin kullanabilmek |
1 |
| 3) |
Görev, hak ve sorumlulukları ile ilgili mevzuatı bilmek ve mesleki etik kurallara uygun davranmak |
1 |
| 4) |
Alanıyla ilgili konularda bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilmek, mesleki bilgilerini yazılı, sözlü ve sözsüz iletişim yoluyla etkili şekilde aktarabilmek |
1 |
| 5) |
Bir yabancı dili temel düzeyde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilmek |
1 |
| 6) |
Gelişen teknolojiye bağlı olarak değişen teknikleri uygulayabilmek, yeni araç ve cihazları kullanabilmek |
1 |
| 7) |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle güncelleyip kendini kişisel ve mesleki olarak geliştirebilmek |
1 |
| 8) |
Fizyoterapi alanı ile ilgili sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütebilmek |
1 |
| 9) |
Fizyoterapi ile ilgili tüm uygulamaları tekniğine uygun olarak yapabilmek |
1 |
| 10) |
Tedavi öncesi hastaya gerekli bilgiyi vermek ve hastayı tedaviye uygun olarak hazırlamak |
1 |
| 11) |
Fizyoterapi araç gereçlerini kurallarına ve tekniklerine uygun olarak kullanabilmek, kontrollerini yapabilmek ve en verimli şekilde çalışmalarını sağlayabilmek |
1 |