|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İyi bir tasarım üretim süreci hakimiyetine sahip olmak
|
3 |
2) |
Oyunların kültürel etkileri ve sosyal yansımaları hakkında bilgi sahibi olmak |
2 |
3) |
Sektör ile akademinin bir arada kavranabilmesinin sağlanması |
2 |
4) |
Küresel ölçekte oyun mecrasının, pazarlama amacıyla nasıl kullanıldığının anlaşılması (gelir modelleri) |
2 |
5) |
Oyun tasarımı üretim süreçlerinde problem çözme ve çözüm yolları geliştirilmesi
|
4 |
6) |
Eleştirel bakış açısı kazanarak, oyunların değerlendirilmesi ve analizinin yapılması |
5 |
7) |
Uygulamalı olarak proje ve ekip yönetiminin kavranması |
3 |
8) |
Oyun tasarımının akademik anlamda incelenmesi ve genel anlamda oyun kültürünün sosyo-kültürel anlamda araştırılması |
3 |
9) |
Oyun içerikli deneyim tasarımı, gündelik hayatta oyun kavramı ve oyunlaştırma alanlarına yönelik yeterlilik kazanımı |
2 |
10) |
Disiplinlerarası yaklaşımla oyun tasarımının farklı kollarının ve üretim aşamalarının sorgulanması |
5 |