Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Sağlık turizmi tanımı, turizm içindeki yeri ve önemi, Türkiye’de sağlık turizmi çeşitleri
|
|
2) |
Sağlık turizminin gelişmesi ve gelişme nedenleri, sağlık turizmin arzını oluşturan faktörler
|
|
3) |
Sağlık turizmi talebini etkileyen faktörler, sağlık turizminde pazarlama ve lojistik, sağlık turizmi politikaları
|
|
4) |
Termal turizmin tanımı, önemi ve özellikleri
|
|
5) |
Termal turizmin sağlık turizmindeki yeri ve önemi
|
|
6) |
Termal turizmin tedavi amaçlı kullanımında mevcut durum ve geleceği
|
|
7) |
Türkiye'de ve dünyada termal turizm
|
|
8) |
Türkiye'de ve dünyada termal turizm (2)
|
|
9) |
Medikal turizmin tanımı, kapsamı, özellikleri ve tarihsel gelişimi
|
|
10) |
Türkiye’de medikal turizm
|
|
11) |
Spa ve Wellness’in tanımları, çeşitleri, tarihsel gelişimi
|
|
12) |
Spa ve Wellness uygulamaları
|
|
13) |
Türkiye’de Spa ve Wellness
|
|
14) |
İleri yaş ve engelli turizmi |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Bankacılık ve Sigortacılık mesleklerinin temel kavramlarını anlama becerisine sahip olmak ve çalışma hayatında etkin bir şekilde kullanabilir. |
|
2) |
Mesleği ile ilgili konularda, ferdi ve gerektiğinde ekip halinde çalışma becerisine sahip olmak ve sektörü ile ilgili yenilikleri takip ederek uygulayabilmek. |
|
3) |
Çalıştıkları sektörde hukuki sorumlulukları yerine getirebilecek, ilgili mevzuatı takip edip uygulayacak bilgi ve donanıma sahip olmak. |
|
4) |
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından, bankacılık ve sigortacılığın önemini anlamak ve doğru ifade edebilmek. |
|
5) |
Mesleğinin gerektirdiği düzeyde bilgisayar kullanarak, mesleği ile ilgili çalışmalar yapabilmek, bilgi depolayabilmek ve bu bilgiyi yerinde ve etkin kullanabilmek. |
|
6) |
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulmak ve doğru karar verme becerisini kazandırmak. |
|
7) |
Bankacılık ve sigortacılık sektöründe ve genel olarak da finans sektöründe sorumluluk üstlenebilmek ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek niteliklere sahip olmak. |
|
8) |
Banka ve sigorta ile ilgili muhasebe işlemlerini yapabilme yeterliliğine sahip olmak. |
|
9) |
İş yaşamında, etkin iletişim kuran ve ikna becerisine sahip, müşteri ilişkilerini etkin kurabilecek yeterliliğe sahip olmak. |
|
10) |
Öğrenim sürecinde elde edilen bilgileri neden- sonuç ilişkisine göre değerlendirebilmek, hangi bilgiyi, nerede, ne zaman ve nasıl kullanacağını bilen, meslek elemanı niteliğine sahip olmak. |
|