Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Giriş ve Tanışma |
|
2) |
Yeni Dalganın Politikası: Fransız Yeni Dalgası |
Film:
Jean-Luc Godard - Pierrot le Fou |
3) |
Sanatsal Dışavurum ve Yeni Alman Sineması |
Film:
Wim Wenders - Paris Texas (1984) |
4) |
İngiliz Özgür Sineması: Kızgın Adamlar |
Film:
Lindsay Anderson - If... (1968) |
5) |
Sosyalist Devlet ve Çek Yeni Dalgası |
Film:
Jaromil Jires - The Joke (1969) |
6) |
Çöpün Estetiği ve Brezilya Yeni Sineması |
Film:
Glauber Rocha - Terra em Transe (1967) |
7) |
Üçüncü Sinema |
Film:
Fernando Solanas - Sur (1988) |
8) |
Eleştirmen Olarak Yönetmen: Japon Yeni Dalgası |
Film:
Nagisa Oshima - Night and Fog in Japan (1960) |
9) |
Bellek ve Arzu: Çin Beşinci Nesil |
Film:
Tian Zhuangzhuang - The Blue Kite (1993)
|
10) |
Gündelik Hayatın Şiiri: İran Yeni Dalgası |
Film:
Jafar Panahi - This is not a Film |
11) |
Paralel Sinema: Hint Yeni Dalgası |
Film:
Satyajit Ray - The Apu Trilogy Pather Panchali (1955) |
12) |
Gerçekçi Hayat Hikayeleri: Tayvan Yeni Dalgası |
Film:
Tsai Ming-Liang- Rebels of the Neon God (1992) |
13) |
Postmodernizm ve Sinema: Yeni Hollywood |
Film:
Woody Allen - Whatever Works (2009) |
14) |
Bellek ve Aidiyet: Yeni Türkiye Sineması |
Film:
Nuri Bilge Ceylan - Bir Zamanlar Anadolu'da
Zeki Demirkubuz - Üçüncü Sayfa |
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Temel bilgisayar bilgisini geliştirmek, ofis ve paket programların kullanılmasını sağlamak. |
|
2) |
Ortaöğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan temel matematik ile ilgili materyalleri kullanabilme yeteneğine ve bilgi donanımına sahip olmak, |
|
3) |
İmalatta kullanılan makine elemanlarının genel yapılarını ve şekillendirilme özelliklerini tanımak, |
|
4) |
İmalat usullerini ve kesici takım gereçlerini kavrayabilmek, Malzeme, statik, mekanik ve akışkanlar bilim dalında temel bilgileri kavrayabilmek, |
|
5) |
Birleştirme ve hareket elemanlarının imalat resimlerini çizebilmek, bir sistemin komple ve detay yapım resimlerini çizebilmek, |
|
6) |
Temel imalat işlemlerini, tornalama, frezeleme, delme, taşlama ve kaynak teknikleri hakkında bilgi sahibi olmak. Ve bu tezgâhlarda çalışabilecek güvene sahip olmak, |
|
7) |
Bilgisayarlı sayısal kontrollü tezgâhlarda yapılacak işin programını yazabilmek, ve Bilgisayar Destekli çizim yapabilmek, |
|
8) |
Proje raporu hazırlayabilmek, projenin imalatı takip edip, projeyi gerçekleştirebilmek, |
|
9) |
Elektronik devre elemanlarının kullanım alanlarını ve çalışma karakteristiklerini öğrenebilmek. Mikrodenetleyici entegrelerinin programlama mantıklarını kavramak ve programlayabilmek, ayrıca bu programa uygun devre tasarımı yapabilmek. |
|
10) |
Elektrik motorlarının çalışma prensiplerini ve AC-DC analizlerini yapabilmek, |
|
11) |
Bir görsel programlama diline hakimiyet kazandırmak. |
|
12) |
Türk dilini iyi kullanarak etkili iletişim kurabilmek ve meslektaşları ve müşterileriyle iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil bilmek, |
|